@G.Patton
Hei. Voinko käyttää 15-prosenttista rikkihappoa amfetamiinisulfaatin valmistamiseen freebaseista? Tšekin tasavallassa rikkihappo on hyvin rajoitettu.
Voit suorittaa uuton ja kuivata sen uutetta MgSO4:n tai muun kuivausaineen päällä. En tiedä, mistä olet kotoisin ja mitä tahansa markkinoistasi, en voi vastata sinulle hapoista. Osta se täältä. Voit saada rikkihappoa akkuelektrolyytistä Väkevän rikkihapon valmistus kotona
UK. Ainoa asia, joka estää minua tuottamasta rikkihappoa itse, on puhdistusosa, koska se edellyttää rikkihapon keittämistä korkeissa lämpötiloissa. eikä yksikään myyjä täällä näytä myyvän puhtaita happoja.
Hei @G.Patton. Mitä kaasua vapautuu tässä reaktiossa? Luin internetistä, että NaBH4 voi vapauttaa HCN-kaasua? Luulen, että se ei ole tämä tapaus, mutta onko mitään vaihtoehtoa, miten voin valitettavasti tehdä sen? Luin, että NaBH4 reagoi veden kanssa vapauttamalla myös H2-kaasua. Mitä kaasua vapautuu, kun P2NP:tä lisätään NaBH4:n liuokseen IPA:ssa/vedessä? Anteeksi, että minulla on liikaa kysymyksiä, mutta en halua tappaa itseäni tyhmällä virheellä.
Joten turvallisuuden kannalta on parempi käyttää sähkölämmitintä kuin propaani-butaania? Kuinka paljon vetyä valmistetaan? Vähän vai paljon? Ongelma on, että minulla on vain propaani-butaanilämmitin, teen vain noin 20 g P2NP: tä. Onko tässä mittakaavassa vaarallista käyttää propaani-butaanilämmitintä?
Kyllä, tietysti
Voit laskea tämän reaktioyhtälön ja kaasun moolivakion (22,4 l/mol) mukaan.
En todellakaan suosittele avotulen käyttöä, koska saat vetyä ja laboratoriosi voi räjähtää.
Epäilys. Kun lisään NaOH-liuosta, jos PH-arvo saavuttaa 11 ennen koko liuoksen lisäämistä, pitäisikö minun lopettaa sen lisääminen? Entä jos NaOH-liuosta lisätään enemmän, jolloin siitä tulee liian emäksistä, tuleeko siitä ongelma? Kiitos huomiostanne.
Voinko käyttää tässä synteesissä 95-prosenttista etanolia IPA:n sijasta? Uskon, että mikä tahansa puhdas alkoholi toimisi, mutta ei haittaa kysyä.
Mikä olisi toinen ja kolmas paras vaihtoehto asetonin suhteen? Minulla on vaikeuksia saada asetonia.
Jos en ole kiinnostunut a-öljystä, voinko jättää IPA:n haihduttamisen väliin 30 minuutin ajan 80c:ssa? Uskoakseni kyllä, koska siirryn suoraan sulfaattiin.