"Uudet lääkkeet" kadulla.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Hei, täältä löydät tiesi kohti mefedronin valmistamista itse ja voit hyötyä enemmän. Jos haluat tuotteen, joku tarjoaa sitä sinulle, mutta, maksatko tuhansia kiloa kohden ja riskeeraat melko paljon vai maksatko satoja kiloa kohden ja et huolehdi siitä, miten aine pääsee sinulle, se on sinusta kiinni. Voin tarjota sinulle tukea hyvän itsesi päivittämisen aikana, jos olet myös utelias tulemaan "kemistiksi". Jos suunnitelmasi on rikastua, jätän mieluummin sukeltamatta pyhään tieteeseen ja ostan ehkä valmiiksi tehtyä mitä ikinä haluat. Kippis!
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Se on erittäin fiksu ajatus, mutta minun tapauksessani ei niinkään sen arvoinen. Oletan, että reagenssit ja laitteet tulevat maksamaan minulle omaisuuden, ja minun budjetillani se ei ole kovinkaan mahdollista. Ehkä voisin tehdä jotain tällaista muutaman erän kääntämisen jälkeen, mutta en aio katsoa tulevaisuuteen niin paljon. Kiitos ajatuksestasi ja tarjotusta avusta!!!
 
View previous replies…

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
ymmärtäminen, sitten lisää ymmärrystä ja lisää ymmärrystä on avainasemassa. Teen joka päivä tutkimusta uusista asioista, löydän uusia aineiden nimiä, niiden ominaisuuksia, ja nämä, jotka paljastettiin (minun) kuukausia sitten, ovat nyt päässäni, joten sen on aina aika...
 
Top