Minun 3-CMC-synteesini

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Reaction score
6
Miksi 3 cmc-öljyni muuttuu mustaksi happamoitettaessa? saan sen täsmälleen 5,5-6 ja se muuttuu mustaksi

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
x

Attachments

• 7pXj6RtoVs.jpg
    7pXj6RtoVs.jpg
    614 KB · Views: 208
  • hcESjQX71x.jpg
    hcESjQX71x.jpg
    646.8 KB · Views: 190

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Pudotettiin happoa liian nopeasti, ph taisi laskea...

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Näyttää hyvältä, miten kiteytät nyt uudelleen? Minkä verran vettä/ipa/asetonia vai käytätkö vain vettä vai vain metanolia?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Jos saavutan kiteytymisen reaktion jälkeen suodatan, dey ja uudelleenkiteytän vedestä/IPA:sta. Minulla ei oikeastaan ole suhdetta, koska haihdutan lämpöä joka tapauksessa

View previous replies…

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Minulla oli myös joitakin ongelmia saada ne tällaisiksi, mutta mielestäni niiden pitäisi näyttää tältä...

Attachments

• HtsWLZbQSE.jpg
    HtsWLZbQSE.jpg
    3.2 MB · Views: 196

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Ja tämä vie jonkin aikaa, en saavuttanut tätä tulosta nopeasti haihduttamalla... mutta en ole asiantuntija, joten ehkä on olemassa erilaisia menetelmiä

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Reaction score
6
Luulen, että tajusin, miksi happamoitumiseni ei toimi lol, olen lisännyt happoa metallisuppilon läpi, joten happo musu on reagoinut metallin kanssa ennen kuin se menee 3cmc freebaseen, joten reaktio oli pois, onko se mahdollista?

iheartamines

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Muutamia muita asioita, jotka ovat saattaneet aiheuttaa sen epäonnistumisen.

1. Sinulla on liikaa reagoimatonta esiaste 2b3c:tä, joka muuttaa rm:n tummanmustaksi/violettiseksi.
2. Jos työskentelet orgaanisen kerroksen parissa, et ole lisännyt tarpeeksi jääkylmää asetonia. Lisää 2,5 kertaa reaktioseoksesi tilavuus.

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Reaction score
6
Olen kokeillut reaktiota etyyliasetaatin kanssa, ja toistaiseksi niin hyvä väri on oranssi kuten kuvattu, mutta mikä huolestuttaa minua on, että toisen pesun jälkeen vesikerrokset kääntyivät ja olivat päällä asetaatin kanssa.. onko se ok?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
En ole koskaan nähnyt tai kuullut tuosta, ei ole mitään järkeä minulle...mutta jos se on miten sanot, ota orgaaninen kerros, mutta makea vesi ja aloita happamoituminen.

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Ei ole mahdollista, että etyyliasetaatti sekoittuu veteen, kun tätä synteesiä tehtäessä vesi on pohjassa ja orgaaninen kerros on päällä. Joskus on odotettava jonkin aikaa, kunnes ne erottuvat kunnolla.

View previous replies…

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Reaction score
6
kokeilin reaktiota etyyliasetaatin kanssa 5 kertaa, en tiedä miksi, mutta 3 kertaa orgaaninen kerros metyyliaminoinnin jälkeen oli melko pieni ja ensimmäisen pesun jälkeen orgaaninen kerros upposi alas, ehkä reaktio oli liian kuuma ja etyyliasetaatti haihtui, tai lisäsin sitä liian vähän.. melko outoa

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Kuinka paljon etyyliasetaattia käytit kuinka paljon ketoniin ja kuinka kauan reaktioon?

draconic123

Don't buy from me
Resident
Language
🇱🇹
Reaction score
6
50 ml 2b3c, 150 ml metyyliamiinia ja 150 ml etyyliasetaattia 25 min varmuuden vuoksi. ennen pesua synteettinen kerros oli 2/3 vesikerroksesta. pesun jälkeen se oli ihan sekaisin orgaaninen kerros ei halunnut upota, ja lopulta se upposi pohjaan asti.