- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Voiko joku teistä myydä minulle videon, jossa näytetään, miten valmistetaan metamfetamiinia jodin ja pseudoefedriinin avulla? Haluan, että se on video ammattimaisesta henkilöstä, ei kuten video, jossa näkyy kalju henkilö, koska en näe sitä täydellisenä työnä.
- Reaction score
- 50
Hei ystävä, minulla on sinulle tarjous. Valmistin ennen tätä tekniikkaa käyttäen, ja olen miettinyt, kuinka hyvää se paska oli, ja päätin tehdä pienen erän. Aloitin juuri kemikaalien hinnoittelun. Ajattelin, että koska aiot joka tapauksessa hankkia punaisen fosforin ja jodin kiteet keittämistäsi varten, ja koska tarjosit maksua laadukkaasta havainnollistavasta videosta... Jos toimitatte vain punaisen fosforin ja jodin pelkistämistä varten, minä toimitan pseudofedriinin ja teen teille opetusvideon synteesin lisäksi myös eri tavoista uuttaa pseudofedriiniä kylmistä tableteista, valmistaa jodikiteitä jodin tinktuurasta, täysin improvisoiduista lasitavaroista jne. Mitä mieltä olette? Voisin selvitä vain 3,5 grammalla punaista ja 10 grammalla jodia, tällä saisi tehtyä 10 gramman erän metamfetamiinia. Mitä mieltä olette?