mdma-synteesi

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hei.

Löysin tämän foorumin tänään, kun selasin Dread-foorumia etsien tarkkaa ja täydellistä mdma-synteesiä.

Ensinnäkin, on todella sydäntä lämmittävää nähdä kemistejä täällä, jotka käyttävät aikaansa auttaakseen muita ihmisiä saavuttamaan projektinsa.

Minua ei haittaisi maksaa vakavasta avusta, mutta kuvittelen, että niillä muutamilla neroilla, joita olen nähnyt auttavan muita, ei ole enää taloudellisia intressejä.

Olen selaillut tätä sivustoa läpi, ja löysin paljon reseptejä, mutta ihmisille, joilla on vain vähän tai ei lainkaan kemian tuntemusta, kuten minä, jopa yksinkertaisimmat termit kuten "refluksi" ja "pesu" ovat esteitä.

En ole kiinnostunut työskentelemään seuraavat neljäkymmentä vuotta elämästäni, hakkerointi vie liian kauan oppia; minulla on laskuja maksettavana; ja kaikki muut perinteiset huumeisiin liittyvät tavat ansaita rahaa merkitsevät suurten riskien ottamista tai tiimin ottamista tai väkivallan käyttämistä kunnioitettavaksi, jos ei kaikkia.

Sitten mieleeni juolahti kemia, jota voisin tehdä yksin, pieni investointi suureen tuottoon, jättimäiset marginaalit tekevät väkivallasta tarpeetonta, ja fiksusti tehtynä riskit voidaan pienentää lähelle nollaa.

Löysin pmk-glykidaatin, ja lisätutkimusten jälkeen kävi ilmi, että aina voi aloittaa laillisista lähtöaineista lisäämällä muutaman vaiheen.

Kadonnut talo, kamerat ja liiketunnistimet, lailliset lähtöaineet ja happoallas, joka liuottaa kaikki laittomat aineet, jos ne kuumenevat, on minun käsitykseni täydellisyydestä.

Aion työskennellä Luxemburgissa ja Ranskassa, vain ilmoittaakseni, etten luultavasti häiritse niiden ihmisten liiketoimintaa, jotka näen kirjoittavan täällä.

Haluan tuottaa mdma:ta, koska se on käytetyin ja helpoimmin myytävä kemiallisista vaihtoehdoista.

Olen löytänyt kiinalaisen tarjonnan pmk-glykidaatille, ja he myyvät jopa metyyliamiinia, mutta haluan pysyä glykidaattivaihtoehdossa ja tuottaa itse metyyliamiinia välttääkseni valvottujen aineiden maahantuontia.

Muuten, he kaikki ilmoittavat hinnat 10-50 euroa kilo, mutta kun puhut heille, se nousee 200 ja enemmän kilo.

He sanovat sen houkuttelevan asiakkaita, totuus vai ahneus?

En halua tuottaa teollisia määriä kerralla, joten en tarvitse teollisuuslaitteita.

Haluan pystyä tuottamaan metyyliamiinia ja mdma:ta, mdma:ta pmk-glykidaatista, joten tarvitsen tuon lisävaiheen.

Tarvitsen synteesin, luettelon tarvittavista laitteista ja selitykset jollekin, jolla on vähän tai ei lainkaan kemiallista tietoa.

Jos en saa kemistiä täältä, minun on lahjottava viaton, minkä vuoksi otan ensin riskin täällä.

Kiitos jo etukäteen.

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
"Menetelmällisesti, jos voit hankkia laadukasta, aitoa PMK:ta eli MDP-2-P:tä, niin tämä lähtökohta vie sinut jo puoliväliin voittoa kohti. Siitä eteenpäin sinun tarvitsee vain suorittaa reduktiivinen aminointi, kuten alumiinin / merikurikloridin amalgaation kautta vedessä ja metanolissa ja hitaasti tiputetun nitrometaanin + PMK + lisää metanolia, ja reaktion suorittaminen melko kuumana reilun neljän ja puolen tunnin ajan tuottaa erinomaisen tuotteen melko korkealla konversiosaannilla. Sitten vähän reaktion jälkeistä siivousta ja homma on valmis."

Olen löytänyt tämän useita kertoja, näyttää yksinkertaisimmalta ja suosituimmalta, vaikka löysin sen metyyliamiinin sijaan.

"reduktiivinen aminointi, esimerkiksi alumiinin/merkkurikloridin amalgaation kautta vedessä ja metanolissa ja hitaasti tiputetun nitrometaanin + PMK:n + lisää metanolin läsnäollessa, ja reaktion ajaminen melko kuumana reilun neljän ja puolen tunnin ajan"

Olennainen osa saa minut ajattelemaan, että ???.

"Sitten reaktion jälkeinen puhdistus", sama koskee tätä.

"Pmk-glykidaatti voidaan tiettävästi helposti hajottaa pmk:ksi yksinkertaisesti refluksoimalla sitä suolahapon kanssa."

Sama koskee tätä.

Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, synteesi metyyliamiinin tuottamiseksi, paitsi jos en tietenkään tarvitse sitä.

Quid pro quo.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,131
Deals
1