Question Indikaattorit, joihin myyjiin kannattaa luottaa

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hei,

Mietin, miten ymmärtää, mihin myyjiin voi luottaa. Tiedän "luotetuista myyjistä" (joita on vain muutama) ja escrow-palvelusta.
Silti käyttäjäprofiilissa lukee vain kaupat (esim. 2), reaktiopisteet (17), merkit (1), pisteet (3)... Miten tätä voi lukea? Tarkoittaako se, että myyjä on tähän mennessä myynyt vain kaksi kertaa (2 kauppaa)? Onko olemassa luettelo myyjistä, jotka ovat osoittautuneet luotettaviksi?

Kiitos!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Entisenä postimyyntiyrityksen omistajana 8 vuoden ajan kerron teille. Ei ole loppua niille kyselijöille, jotka haluavat sinun kouluttavan heidät kilpailijoiksesi ilmaiseksi. Monet vaativat, että heillä on oikeus tuhlata aikaasi 100 kysymykseen eivätkä koskaan osta mitään. Kokeneilla myyjillä ei ole paljon sanottavaa. He sanovat, mitä haluavat. He kertovat sinulle, onko heillä sitä tai voivatko he hankkia sen. Sinä maksat ennakkomaksun. Sinä saat tavaran. Sinä vapautat varat. Mitään muuta ei tarvitse sanoa. Yksi myyjä tällä sivustolla ei ole lähettänyt minulle viestiä 5-6 sopimuksen aikana kertaakaan.
On kohtuullista, että on kysymys, mutta ei ole mitään takeita, että myyjä tietää vastauksen kuitenkaan. 90 % pimeässä verkossa olevista puhtausvaatimuksista on virheellisiä. Monilla arvostelijoilla ei ole aiempaa kokemusta aineesta, jota he arvostelevat. Pimeässä verkossa ei ole absoluuttisia sääntöjä tai takuita. Et voi väittää tuotetta ilman, että voit testata sitä. "Tämä tuntuu oudolta" tai "se on hieman heikko" eivät riitä Huomattava reagenssipakkaus ja jonkin verran tutkimusta on pakollinen kotitehtävä.

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Anteeksi roskapostitus

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reagoi erityisesti amiinien kanssa. Simonsilla on 2 formulaatiota. Toisessa on 2 % aldehydiä ja toisessa 2 % asetonia (osassa A). Aldehydin kanssa se reagoi primaarisiin amiineihin (kuten amfetamiiniin tai mda:han) ja asetonin kanssa se reagoi sekundaarisiin amiineihin (esimerkiksi metamfetamiiniin ja MDMA:han). Simons on vain amiinitesti.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis profiilissani lukee 0 kauppaa, joten oletan, että se lasketaan vain silloin, kun myyt jotain, koska olen ostanut melko paljon.
@leefork340 tällä sivustolla on "luottamusmyyjiä". Olen hankkinut paljon tavaroita yhdeltä. Koskaan ei ole ollut yhtään ongelmaa hänen puoleltaan. Kerran laitoin osoitteen väärin yhdellä numerolla ja lähetin 400 dollarin arvosta metaa ja kokaiinia väärään taloon.

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Se todella kirpaisi osua tuohon " täydelliseen sopimukseen" , kun en saanut paskaa, mutta se oli oma vikani ja se oli kallis virhe minulta. En ole vieläkään oikein toipunut taloudellisesti. Olen hänen ostamassa 1/4 oz ja paska, että tilaus oli ilmoittamassa metaa.
Ja kaksi grammaa kokaiinia.
. Molemmat sain kaverilta ennen ja olin tyytyväinen myös hänen ekstaasiinsa .

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Nah tunnen, että, ostin 100 dollarin arvosta erilaisia huumeita (kissa, molly, jne.) joltain ja luulen, että se on ehkä takavarikoitu, mutta maksoin kuitenkin, koska hän tarvitsi rahaa postitukseen. sain seurantanumeron ja kaiken, se on ollut jumissa varastossa scan 29. päivästä lähtien... ei näytä hyvältä. tiedän, että 100 ei ole paljon, mutta im varaton lol

Harmi, että sinulle kävi näin :c

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Sanon, että sinun on tilattava ja käytettävä rahaa, kunnes löydät tarpeisiisi sopivan myyjän .ja alhaiset hinnat tarjoavat yleensä myös huonoa laatua.
& tarkista arvostelut :)