Question Indikaattorit, joihin myyjiin kannattaa luottaa

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hei,

Mietin, miten ymmärtää, mihin myyjiin voi luottaa. Tiedän "luotetuista myyjistä" (joita on vain muutama) ja escrow-palvelusta.
Silti käyttäjäprofiilissa lukee vain kaupat (esim. 2), reaktiopisteet (17), merkit (1), pisteet (3)... Miten tätä voi lukea? Tarkoittaako se, että myyjä on tähän mennessä myynyt vain kaksi kertaa (2 kauppaa)? Onko olemassa luettelo myyjistä, jotka ovat osoittautuneet luotettaviksi?

Kiitos!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
afaik "tarjoukset" osio laskee vain tarjoukset escrow, joten he olisivat voineet myydä enemmän, mutta se ei näy, koska sivusto ei voi kertoa. kuten olen saanut paskaa pois täällä ennenkin, mutta se sanoo minun tarjoukset r 0, koska se vain ilmaisia näytteitä, joten minun ei tarvitse maksaa.

reaction score on vain se, kuinka monta tykkäystä he saavat viesteistään/vastauksistaan. se auttaa mittaamaan, kuinka pidetty he ovat yhteisössä. sillä ei ole paljon tekemistä myynnin kanssa, mutta luottaisin luultavasti jälleenmyyjään, jolla on korkeampi reaction score, koska se osoittaa, että he ovat integroituneet.

Luulen, että merkit ovat vain sellaisia kuin "uusi jäsen", "jäsen" ja "asukas". meillä kaikilla on vain yksi, mutta se auttaa kertomaan, kuinka kauan käyttäjä on ollut sivustolla. uudet jäsenet ovat olleet aktiivisia alle kuukauden. jäsenet ovat olleet aktiivisia noin kuukauden. Asukkaat ovat olleet aktiivisia vähintään kaksi kuukautta. on muitakin kategorioita, kuten uudet myyjät, myyjät, valmistajamyyjät jne., mutta en tiedä niistä paljon. tiedän vain, että sinun on esitettävä todisteet (kuten laboratorioasetuksesi), jos haluat olla valmistajamyyjä.

pisteet eivät oikeastaan merkitse mitään. ne ovat vain siistejä pikku juttuja, kuten "tämä henkilö sai 25 tykkäystä, joten hän saa 3 pistettä" tai jotain sellaista. se on söpöä, mutta ei sano paljoa lol. voit nähdä, mitä pisteitä mistäkin "saavutuksesta" saa heidän profiileistaan, jos olet kiinnostunut :3

jos haluat tietää mihin myyjiin kannattaa luottaa, katso arvosteluja. jopa luotetuilla myyjillä voi joskus olla huonoja tuotteita. ota kaikki arvostelut huomioon, mutta ne joissa on kuvia ovat varmasti arvokkaampia.

toivottavasti tästä oli apua ^_^

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
43
Deals
16
Luotettava myyjä, joka on aina lavalla, on se, joka välittää kaikentyyppisistä asiakkaistaan, myös niistä pienistä. Saatavuuden 12/7 pitäisi olla vakio. Minulle henkilökohtaisesti en saa niitä "myyjiä", jotka eivät tarvitse yhteyttä asiakkaisiinsa. Joku ehkä vain haluaa puhua tai kysyä jotain. Ei vain rahaa rahaa rahaa rahaa. Kaikessa EI ole aina kyse rahasta. Hyvää päivänjatkoa kaikille

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Entisenä postimyyntiyrityksen omistajana 8 vuoden ajan kerron teille. Ei ole loppua niille kyselijöille, jotka haluavat sinun kouluttavan heidät kilpailijoiksesi ilmaiseksi. Monet vaativat, että heillä on oikeus tuhlata aikaasi 100 kysymykseen eivätkä koskaan osta mitään. Kokeneilla myyjillä ei ole paljon sanottavaa. He sanovat, mitä haluavat. He kertovat sinulle, onko heillä sitä tai voivatko he hankkia sen. Sinä maksat ennakkomaksun. Sinä saat tavaran. Sinä vapautat varat. Mitään muuta ei tarvitse sanoa. Yksi myyjä tällä sivustolla ei ole lähettänyt minulle viestiä 5-6 sopimuksen aikana kertaakaan.
On kohtuullista, että on kysymys, mutta ei ole mitään takeita, että myyjä tietää vastauksen kuitenkaan. 90 % pimeässä verkossa olevista puhtausvaatimuksista on virheellisiä. Monilla arvostelijoilla ei ole aiempaa kokemusta aineesta, jota he arvostelevat. Pimeässä verkossa ei ole absoluuttisia sääntöjä tai takuita. Et voi väittää tuotetta ilman, että voit testata sitä. "Tämä tuntuu oudolta" tai "se on hieman heikko" eivät riitä Huomattava reagenssipakkaus ja jonkin verran tutkimusta on pakollinen kotitehtävä.

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Tilasin kerran torin marketista ja myyjä kysyi minulta lähetysvinkkejä, sanomattakin on selvää, että peruin tilauksen lmao

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Annoin hänelle kuitenkin vielä joitakin vinkkejä, jotka perustuivat omiin kokemuksiini lähettämisestä kotimaahani/kotimaastani, mutta se ei vain herättänyt suurta luottamusta, että hän ei tiennyt, oliko maa mainittava paketissa.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Myös reagenssipakkaus on MUST, jos tilaat mistä tahansa lähteestä, kadulta tai verkosta, sillä ei ole väliä, vaikka myyjä itse ajattelisi tuotteen olevan puhdas, sinulla ei ole aavistustakaan, jos he ovat hankkineet sen joltakulta toiselta, joka väitti sen olevan puhdas, mutta se ei todellisuudessa ollutkaan, sillä puhtauden osalta ei ole mitään todella helppoa tapaa testata sitä kotona useimmille lääkkeille, ei ainakaan ilman spektroskopia- tai kromatografia-asetusta.

Olen nähnyt hyviä tuloksia tiettyjen yhdisteiden testaamisessa TLC:n avulla, mutta kolorimetrisiä testejä on vaikea määrittää tarkasti puhtautta, ja ne antavat vain summittaisen arvion, jos sinun on testattava kotona, ainakin amfetamiinin puhtauden osalta suosittelen käyttämään uudelleenkiteytystä parhaiden tulosten saamiseksi, varsinkin jos aiot punnita annokset jotakin muuta tarkoitusta, kuten pillerin puristamista varten.

Olen kuullut, että jotkut ihmiset ovat saaneet hyviä tuloksia käyttämällä yksinkertaista sulamispisteanalyysiä sulfaattiamfetamiinien puhtauden testaamiseen.

On olemassa myös kannettavia massaspektrometrejä, mutta ne ovat hyvin kalliita, sain onneksi yhden suhteellisen halvalla.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Viimeinen huono huomio on, että jos testaat amfetamiineja, muista vain, että metamfetamiinin kaltaisia johdannaisia ja muita amfetamiini-isomeerejä ei voida helposti eristää useimpien reagenssitestien avulla, erityisesti amfetamiinien testaamiseen yleisimmin käytetyn Marquis-reagenssin avulla.

Jos olet lähinnä huolissasi metamfetamiinin korvaamisesta, ainoa kolorimetrinen testi, joka saattaisi antaa jonkinlaisen havaittavan eron, on Freohde-reagenssi, mutta se on silti epäluotettava.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Olen kuullut eräästä Simons-nimisestä reagenssista, joka saattaa pystyä selventämään Marquis'n kaltaisen testin tulosta, koska se ei muka reagoi tavanomaisiin amfetamiinilajikkeisiin, mutta reagoi silti positiivisesti metamfetamiiniin, mutta en ole aivan varma väitteen paikkansapitävyydestä, ja minulla on epäilykseni, koska se toimii edelleen havaitsemalla itse amiinit, joten en oikeastaan usko, että eroa olisi havaittavissa.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Anteeksi roskapostitus

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Ei sellaisia ole, me olemme täällä oppimassa. Marquis-reagenssi on 19/1 rikkihappo/formaldehydi. Minulla on sitä kotona.
Käytän mieluummin titrausta puhtausmääritykseen, Sulatustesti voi olla kätevä, kun lisäät titraustulokset. Tiedät esimerkiksi, että kokaiinin titrausaste on 70 %, ja nyt sulatustestin avulla saat tarkan mittaustuloksen väärennettyjen aineiden sulamispisteestä.
Pidän tätä sd-kortissani, jotta voin tehdä suunnitelman siitä, mitä reagensseja voin käyttää huumeiden tunnistamiseen.
F3WuF7aGU0

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Onko metamfetamiinin ja amfetamiinin reaktio todella niin räikeä simonsin kanssa? En tiedä, mikä on kyseisen reagenssin havaitsemismekanismi, mutta en ole kuullut reagenssista, joka erottaisi luotettavasti eri amiinit toisistaan ilman lisätestejä.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
No niin, tein hieman tutkimusta ja kyllä, Simon voi itse asiassa tunnistaa sekundaariset ja primaariset amiinit erikseen, mistä en ollut tietoinen.

Minun täytyy tehdä testejä varastoimillani metamfetamiininäytteillä.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Mitä tähän sivustoon en ole varma, koska en ole koskaan tilannut myyjältä täällä, ja en ole varma, että monet olisivat edes lähetetään minun maassani, mutta aiemmin olen melko usein nähnyt metamfetamiinia myydään 4MMC ja Adderal, aina Concerta jopa, en henkilökohtaisesti ole hyviä reaktioita metamfetamiinia, Epäilen, että se johtuu sen kyvystä ylittää veri-aivoeste paljon helpommin, minulla on ADHD-diagnoosi, ja ensisijainen syyni ei-lääketieteellisistä lähteistä peräisin olevien amfetamiinien käyttämiseen johtuu siitä, että minulla ei ole ollut mahdollisuutta saada reseptiä muiden virkistyshuumeiden käytön vuoksi.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
En tyypillisesti tilata puristettu Adderall minun mieltymykseni on Speed puristettu omiin pillereihini, voin hallita annostusta ja se toimii hyvin minun ADHD minun kokemukseni, minun suurin huolenaiheeni on saada jotain synteettistä Cathinone sijaan todellinen amfetamiinia, Jopa silloin, kun luotan myyjä yleensä aina testata uusia lähetyksiä, koska ei ole kertoa niiden toimitusketjua ja jos se on tehty itse tai toisesta lähteestä, joka ei ehkä ole totuudenmukainen heille, ja valitettavasti olen tavannut hyvin harvat myyjät, jotka aktiivisesti testaavat oman tuotteensa epäpuhtauksia tai leikata huumeita.

Last edited:

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Sen perusteella, mitä olen testannut ja mitä olen oppinut opiskellessani farmakologiaa, nopeuden ja adderalin välillä ei ole juurikaan tehokasta eroa, kun amiini on lueteltu oikein, oikealla annostuksella nopeuden vaikutukset ovat suunnilleen yhtä suuret, etuna on se, että minun ei tarvitse odottaa kuukausia uusintatäyttöä, ja voin jatkaa muiden ei-stimuloivien virkistyshuumeiden käyttöä ilman, että minun tarvitsee huolehtia lääkärin satunnaisesta huumetestistä ja adderal-reseptin menettämisestä.

Nopeus on myös paljon halvempaa annosalueella, johon tyypillisesti kuulun, 1 gramma kunnollista nopeutta voi tehdä minulle noin 20-30 yksittäistä pilleriä riippuen annostussarjasta, joilla on sama vaikutustaso kuin adderalilla, murto-osalla hinnasta.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reagoi erityisesti amiinien kanssa. Simonsilla on 2 formulaatiota. Toisessa on 2 % aldehydiä ja toisessa 2 % asetonia (osassa A). Aldehydin kanssa se reagoi primaarisiin amiineihin (kuten amfetamiiniin tai mda:han) ja asetonin kanssa se reagoi sekundaarisiin amiineihin (esimerkiksi metamfetamiiniin ja MDMA:han). Simons on vain amiinitesti.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Joten myyjät, joilla on paljon myyntiä ja suurin osa positiivisista arvosteluista (ei paljon negatiivisia arvosteluja viime aikoina. ) Nämä ovat aina hyvä veto. Haluan tietää, onko myyjä jonkin verran aktiivinen, joten lähetän BS-kysymyksen, johon voidaan vastata kyllä tai ei. Myyjät eivät halua viettää 6 tuntia vastaamalla viesteihin. Esimerkki olisi "Onko rikkaruohosi ulkona kasvatettua?". Viimeisenä käytän escrow'ta. Se on turvaverkkosi. Jos luot hyvän raportin myyjän kanssa, voit tehdä suoria kauppoja. Tiedä vain, että voit menettää rahasi.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis profiilissani lukee 0 kauppaa, joten oletan, että se lasketaan vain silloin, kun myyt jotain, koska olen ostanut melko paljon.
@leefork340 tällä sivustolla on "luottamusmyyjiä". Olen hankkinut paljon tavaroita yhdeltä. Koskaan ei ole ollut yhtään ongelmaa hänen puoleltaan. Kerran laitoin osoitteen väärin yhdellä numerolla ja lähetin 400 dollarin arvosta metaa ja kokaiinia väärään taloon.

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Kysyin heisenbergiltä siitä ja hän sanoi, että se nousee vain, jos olet myyjä. se on perseestä, mutta mikäs siinä.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Se todella kirpaisi osua tuohon " täydelliseen sopimukseen" , kun en saanut paskaa, mutta se oli oma vikani ja se oli kallis virhe minulta. En ole vieläkään oikein toipunut taloudellisesti. Olen hänen ostamassa 1/4 oz ja paska, että tilaus oli ilmoittamassa metaa.
Ja kaksi grammaa kokaiinia.
. Molemmat sain kaverilta ennen ja olin tyytyväinen myös hänen ekstaasiinsa .

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Nah tunnen, että, ostin 100 dollarin arvosta erilaisia huumeita (kissa, molly, jne.) joltain ja luulen, että se on ehkä takavarikoitu, mutta maksoin kuitenkin, koska hän tarvitsi rahaa postitukseen. sain seurantanumeron ja kaiken, se on ollut jumissa varastossa scan 29. päivästä lähtien... ei näytä hyvältä. tiedän, että 100 ei ole paljon, mutta im varaton lol

Harmi, että sinulle kävi näin :c