Miten kuulit meistä? Se on meille tärkeää.

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Ensimmäistä kertaa löysin sinut Darknet-indeksistä, luulen, että se oli darknet.live, sitten menetin linkin ja muutama päivä sitten laboratoriotoimittajani ASAP Marketista lähetti minut tänne tekemään kemian kotitehtäväni ennen valmistuksen aloittamista.
 

Sbalscr

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Olen käyttänyt tätä sivustoa aiemminkin, mutta alun perin Reddit-käyttäjä ohjasi minut tänne.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
uusi foorumi,vietti viimeiset kolme päivää analysoimalla breaking bad video a-pvp synteesi,nyt im täällä,olisi pitänyt olla täällä vuosia sitten,sen todellinen tarina.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Kaksi minulle tuntematonta ihmistä kutsui minut kahden päivän ajan redditistä, jossa osallistun kemian ja huumeiden alaryhmiin.
 

KlintoL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 12, 2023
Messages
10
Reaction score
3
Points
3
Kaikista paikoista juuri youtubessa :D
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Valitettavasti youtube-kanavamme on sulkemisen partaalla, osa videoista on jo poistettu.
 

KlintoL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 12, 2023
Messages
10
Reaction score
3
Points
3
Kyllä todellakin, huomasin amfetamiinisynteesin p2np + al-amalgaamista kadonneen :(

no onhan se youtube:')
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Valmistelemme joitakin todella mullistavia synteesimenetelmiä. Toivottavasti ehdimme julkaista ne kanavalla ennen sen sulkemista.
 

m1000

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Surffailu Tor-selaimella, Etsin linkkejä, jotka olivat vielä elossa. Lopulta päädyin tähän paikkaan.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Sen näytti minulle luotettava ystäväni, jota olin jonkin verran myötävaikuttanut kouluttamisessa preparatiivisten pimeiden taiteiden osalta.
 

89WK89

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 9, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
oli suunnattoman iloinen löytäessään tämän erittäin hyödyllisen foorumin youtuben kautta.
 

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 20, 2023
Messages
11
Reaction score
4
Points
3
Kun youtube-elokuvat dissapear aloin ladata kaiken tiedon kaikkialta. Kun etsin jotakin, johon haluan tutustua paremmin, minulla on aina enemmän lopussa. Se taisi olla vk.comissa
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Kyllä, kiitos kommentista.thats mitä im oppii tekemään.get tietoa, kun se on saatavilla ja tallentaa sen.
 

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
30
Reaction score
11
Points
8
Kuulin aivan uskomattomista YT-videoistasi. Se oli melko ironista, koska yritin syntetisoida 4-FA: ta NaBH4-pelkistysmenetelmällä ja minulla oli vaikeuksia sen kanssa.
Sitten lähetit videon, muutaman päivän kuluessa. Se oli kuin merkki kaikkivoipaisilta huumausainejumalilta! lol.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Jaa kokemuksesi 4-fa-synteesistä. Tämä on mielenkiintoinen aine, jota saadaan helpoimmin amfetamiinityyppisistä euforetiineista.
 

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
30
Reaction score
11
Points
8
Rehellisesti sanottuna en tunne mitään erilaista kuin tavallinen amfetamiini, jonka tein. Minusta tuntuu, että se johtuu ehkä siitä, että se on raseeminen seos. Sain juuri jonkin verran D-(-)-Viinihappoa, ja annan optisen resoluution kokeilla, antaako D-4-FA-isomeeri todella jonkin verran euforiaa.

Ajattelin myös, että ehkä vain minä en tuntenut siitä mitään euforiaa, joten lähetin sen ystävälleni, jolla on enemmän kokemusta amfetamiinista, ja hän sanoi, ettei hänkään tuntenut mitään.

En ole varma, mitä, jos mitään, tein väärin, koska saan siitä tavanomaisen amfetamiinivasteen.

P.S. Kaikki reagenssit, joita käytin 4F-P2NP:n valmistamiseen, olivat ACS-luokkaa, ja kiteytin 4F-P2NP:n uudelleen useita kertoja. Epäilen siis, ettei se johtunut siitä.
 

adiggels

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 23, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ensin näin yt-videosi, jotka ovat ehdottomasti parhaita ja niin hyödyllisiä, joten aloin kaivaa tietoa ja törmäsin foorumeihin, joten olen niin iloinen, että tein sen!
 
Top