- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 13
Raportointikokemus täällä. Ei kuvia anteeksi kamera hajosi puhelimestani. Olin hieman kärsimätön ja ajattelin aluksi, että se oli liian hyvää ollakseen totta, koska kesti minuutin, ennen kuin Glitchy sai kaiken kiinni, mutta odottelun jälkeen valo loisti läpi. Olen erittäin kokenut katinonin käyttäjä, helvetti olen tehnyt pari itse, mutta minulla ei ole koskaan ollut iloa kokeilla mefedronia. Näytteen saapuminen Yhdysvaltoihin kesti noin 8 päivää. Kun se saapui, minun oli pakko kokeilla sitä. Punnitsin .22 g ja sulatin sen 1,5 ml:n veteen ja käytin tulppaa sen sijaan, että olisin käyttänyt neulaa ensimmäisellä kerralla. Kesti reilut 15 minuuttia päästä täysin liikkeelle, mutta kuuma piru se on paljon kuin MDMA, mutta hiukan vähemmän empaattinen paremman sanan puutteessa. Vertailun vuoksi olen 31, ollut pois täysimittaisesta riippuvuudesta heroiiniin, crackiin ja mihin tahansa, mitä voisin saada, erityisesti katinoneihin, noin 1,5 vuoden ajan käytettyäni raskaita 13 vuotta. Nyt minulla menee hyvin, ja minulla on satunnaisia hauskoja aikoja. Tämä oli yksi parhaista kokemuksista, joita minulla on ollut minkään huumeiden kanssa, joten se kertoo paljon. Tyttöni ei tehnyt sitä, mutta hän nautti siitä todella myös, jos tiedät mitä tarkoitan . Tulen jakamaan tämän sivuston ystävien kanssa ja jatkamaan yrityksiä täällä itse. Kaverini kokeili myös hieman ja oli syttynyt.