Okei, nyt tiedän, missä ongelmani on luettuani paljon sisältöpatroniasi. Kiitos etukäteen. joten ongelmani on se, että en tiedä paljon happo-emästeoriaa erottaa efedriiniä pillereistä, jotka sisältävät myös teofylliiniä. okei, mikä menetelmä on parempi minun tehdä? Minulla on 2 menetelmää tässä sisällössä, minulla on myös menetelmä Fester Cookin Crank -videossa. Olen yrittänyt noudattaa 2 menetelmää fester-videossa, mutta se tuottaa vain 1/5 koko ephedriini hcl: stä, jonka uutan. lyhyt tieto, tietääkseni vain ephedriini hcl liukenee veteen ja teofylliini liukenee öljyyn (ei-polaarinen). ja kun olen saanut tämän valmiiksi ja saanut ephedriini hcl-kiteitä, siirryn refluksimenetelmään hypofosforihapolla + jodilla (nämä 2 ainesosaa on valmiina minilabissani). kiitos paljon. jälleen jokainen pillerini sisältää 12,5 mg ephedriini hcl: tä ja 120 mg teofylliiniä, minulla on 200 pilleriä jokaisesta laatikosta. mikä menetelmä on hyvä aloittaa uudelleen 100-prosenttisten tulosten toivossa. Olen valmistanut vielä 3 laatikkoa pillereitä