Question Käyttääkö kukaan muu diff-sovelluksia/juttuja lääkkeiden ostamiseen verkosta?

JustFuckMyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
4
Points
3
Pyydän ystävää ofc! :)

Olen ollut poissa jo jonkin aikaa.. ostin ennen pieniä määriä amfetamiinia, kokaiinia, heroiinia, metadonia, zenesiä ja muita synteettisiä aineita markkinoilta, mutta mitä helvettiä on tapahtunut? tuskin yhtään kunnon markkinoita on enää pystyssä ja vain XMR:ää, mikä on aika ärsyttävää. se on hyvin epämiellyttävää, enkä voi kuvitella, että tavalliset ihmiset käyttävät TOR:ia tai markkinoita huumeiden hankkimiseen... koska kaikki huijaukset ovat olleet käynnissä, tavallisten ihmisten on vaikea löytää XMR:ää jne.

Siirtyivätkö he todella teleegramiin?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Vaikuttaa siltä, että tiedän paljon. Jos vain pystyt panostamaan muutaman tunnin tutkimukseen, saat sen kuitenkin valmiiksi. (Tietääkö kukaan, onko meillä bb:ssä darknetin raamattua? Jos on, voisitteko linkittää sen?) Minäkin autan mielelläni. Onko sinulla vaikeuksia saada xmr? Löydätkö haluamasi lääkkeen? Kerro minulle.

Tiedän myös, että telegramissa on myyjiä, mutta se paikka voi olla niin huijaava ilman mitään todellista tapaa tarkistaa myyjä...
 
  • Like
Reactions: vis

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Kun olet katsellut ympärillesi jonkin aikaa, huomaat punaiset liput, jotka ovat kova merkki 95 prosentille huijareista siellä. Yksinkertaiset asiat, kuten myyjän lähettämä viesti sinulle ensin, älä koske. Jos joku yrittää hoputtaa sinua keksimällä jonkin syyn, miksi sinun on maksettava NYT, se on huijaus. Helvetti, jos he ovat halukkaita tekemään varsinaisen liiketoimen telegramin kautta, se on lähes taattu huijaus. Se on tapa löytää myyjiä ja nähdä arvosteluja ja saada päivityksiä, mutta viette liiketoiminnan eri alustalle, kuten istuntoon. En yritä työntää ketään sitä kohti, ajattelin vain jakaa, koska se on auttanut minua paljon, erityisesti vaikeammin löydettävien huumeiden kanssa.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Onko olemassa ryhmiä, jotka löytävät laillisia myyjiä? Tämä on vaikein asia, johon olen törmännyt.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Minäkään en ole vielä ostanut mitään, joudun odottamaan kohtuuttoman kauan, että varat "avautuvat" ... Uskon sen perusteella, mitä olen nähnyt tähän mennessä ja muiden tutkimusteni perusteella, että tämä on ehdottomasti paras paikka ainakin tavata ja tavata oikeita ihmisiä, paras, luulen, että olet löytänyt sen!
Uskon kuitenkin, että Torzonin markkinapaikka on laillinen ja erittäin turvallinen, aion ostaa jotain sieltä myös, joten ainakin yksi toinen puoliksi laillinen vaihtoehto on olemassa.

Eikä yksikään raakavaunu ole pysähtynyt taloni ulkopuolelle, joten uskon, että turvallisuus on melko hyvä täälläkin. ;)
 

jambabampa

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Ei toimi? 😪😪
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Se toimii! :D :D

kestää vain kauemmin kuin haluaisin... Kun minulla on varsinainen tuote kotona, tuskin tulen valittamaan siitä niin paljon. Lukemalla takaisin minun viestejä se on enimmäkseen se, mitä olen valittaa lol
 
  • Like
Reactions: vis

spiritualfrequency

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 6, 2024
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Telegram on hyvä
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Minulla on se ladattuna, minun on vain asetettava se salakäyttöön. Toistaiseksi vain saadakseni sen käyntiin käytin 'hallituksen nimeäni' lol.
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
M5sPMS6Zcb
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Duch vain Session App joten käytän sitä saada alkuun APVP hg-kg että ei ole ei myydä täällä edes ja kun se oli; se oli kaksinkertainen hinta kuin Duch pharma.
 
Top