Question voiko joku kertoa minulle, mitä tarvitsen toimiakseni salaisessa huumelaboratoriossa [Olen lukenut PDF:n, mutta en ymmärrä sitä.]

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Haluan tietää, mitä tarvitsen salaisen huumelaboratorion toimintaan Olen lukenut PDF-tiedoston salaisista huumelaboratorioista, mutta minun on vaikea ymmärtää sitä.
Selitykset auttaisivat minua suuresti.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,891
Deals
1
voitko sanoa, mikä kemikaali on kallis tästä luettelosta? Nämä reagenssit ovat myös melko turvallisia ja laillisia.
  • 100 g BMK glykidaattieettereitä (cas 80532-66-7; cas 41232-97-7; cas 5449-12-7);
  • ~20 g NaOH tai KOH;
  • ~80 ml HCl (35 %) tai 100 ml H2SO4 (45 %);
  • ~600 ml DCM tai petrolieetteri;
  • ~100 g MgSO4 tai Na2SO4;
  • ~500-600 ml tislattua vettä;
  • ~ 50 g NaCl (valinnainen);
mitä kuvaa tarkoitat?
Se antaa lähteen, jossa on vastaus tyypilliseen kysymykseen, jotkut ihmiset ajattelevat, että on paljon helpompaa kysyä kysymystä kuten "Mikä on a-öljy tai mikä on pyöreäpohjainen pullo" kuin käyttää Googlea. En tietenkään kirjoita samaa selitystä useita kertoja. Joskus vastaukset on löydettävä itse sen sijaan, että vaatisi vastauksia vaahto suussaan.
Voit löytää p2np:n toimittajan BB-foorumin kautta Listing.

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Reaction score
46
Väärä alku,jos tämä on stumbelnlock,mies miettiä, mitä on tulossa edelleen ja jos se on sinun juttusi,ei vitsi ystävä,olla turvassa ja saada lisää tietoa,inhottaa lukea, että toinen ystävä räjäytti itsensä ylös tai poltti kasvonsa af,se ei ole vitsi,sen todellinen vaara työtä,älä aliarvioi sitä,im ei sano älä tee sitä,tee lisää reaserge sinulle toutch jotain,
Tarkoitan sitä ystävänä, joka tarkoittaa hyvää ja haluaa nähdä sinun onnistuvan siinä.
Ole varovainen.