Question voiko joku kertoa minulle, mitä tarvitsen toimiakseni salaisessa huumelaboratoriossa [Olen lukenut PDF:n, mutta en ymmärrä sitä.]

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Haluan tietää, mitä tarvitsen salaisen huumelaboratorion toimintaan Olen lukenut PDF-tiedoston salaisista huumelaboratorioista, mutta minun on vaikea ymmärtää sitä.
Selitykset auttaisivat minua suuresti.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ennen kaikkea tutkimustahto on tärkein. Tämä foorumi tarjoaa kaikki tiedot, joita tarvitset ja joita voit löytää itsellesi, varsinkin kun ajattelet sellaisen toiminnan perustamista, joka voi lopettaa elämäsi vapaana miehenä.

G.Pattonin viestien lisäksi myös tämä saattaa auttaa:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/set-up-your-garage-chemistry-lab.639/

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Se vain vie aikaa ja vaatii sinulta paljon vaivannäköä, koska näkökohtia on niin paljon.

Kyse ei ole vain laitteista tai kemiallisesta tietämyksestä, vaan myös oikeiden infrastruktuurien rakentamisesta toimitusketjua varten ja erityisesti turvallisuuden toteuttamisesta, jotta ei jäisi kiinni.

Ota aikaa

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Jos joudut kysymään tuon kysymyksen, on mahdollista, että sinun ei pitäisi lopettaa päivätyötäsi. lol.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Miksi näihin tyhmiin kysymyksiin vastataan ja hyvät kysymykset jätetään huomiotta. Yritättekö viljellä idioottien lusikkasyöttökulttuuria?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Mielestäni erityisesti aloittelevien kysymykset tarvitsevat edellä mainitun kaltaisia suoria neuvoja, jotta voidaan taata enemmän turvallisuutta kaikille osapuolille.

Mihin kysymyksiisi ei saatu vastausta? Ehkä voimme auttaa

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Sikäli kuin ymmärsin, tässä aiheessa on muitakin ongelmia, kuten kemian perusymmärrys (jota minultakin puuttuu jossain määrin) niiden osalta, jotka toteuttavat tätä reittiä tai eivät noudata 100-prosenttisesti neuvoja.

Sikäli kuin ymmärsin, P2P:n valmistustapa selitettiin tarpeeksi hyvin tässä aiheessa, ja se voitiin toteuttaa menestyksekkäästi, kun taas P2P:stä lopputuotteeseen johtavaan reittiin viitattiin myös, mutta linkittämäsi viestiketjun osallistujat eivät toistaiseksi pystyneet toteuttamaan sitä. Etenkin Leuckartin reaktiosta on foorumilla perusteellinen raportti.

Korjatkaa minua, jos olen väärässä, muistan vain, että tämä viesti ei ollut 100% onnistunut kaikille juuri nyt useista syistä. Mutta ei välttämättä siksi, että kaikkiin tärkeisiin kysymyksiin ei vastattu

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2P on erittäin laadukas
N-formy on erittäin laadukas
Kaikki tässä aiheessa esitetyt kysymykset ovat seuraavaa vaihetta varten
Tiedän, että (6 henkilöä) odottaa neuvoja vain viimeistä vaihetta varten.
Ja kuten luin täältä muutama päivä sitten
vastaus on jo lähetetty, mutta se on vain purettava tavalliselle käyttäjälle.

Nolla käyttäjää täällä voi purkaa tämän kuvan.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,889
Deals
1
Hei, kunnioittakaa kaikkia foorumin jäseniä ja olkaa kohteliaita. Emme hyväksy töykeää viestintää foorumillamme. Jokainen ansaitsee tulla autetuksi täällä.
On sama kysymys, olen jo kuvata tätä aihetta irrallisessa aiheessa P2P-synteesi BMK glykidaattieetteristä

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13

Hei herra @G.Patton reitti, jota haluatte meidän käyttävän, on tarkoitettu pienimuotoiseen tuotantoon.
Erittäin kalliita kemikaaleja ja suuri riski näiden kemikaalien ostamiseen.

Siksi on tarpeen, että noudatamme näitä synteesejä reittiä tässä kuvassa .
Jos joku pystyy purkamaan tämän kuvan, on mahdollista tehdä A-öljyä kaikista laillisista tuotteista...
ei tarvita kovin myrkyllisiä kemikaaleja ja halvin tapa tuottaa sitä .
Tätä kutsutaan edistykseksi.
Ymmärrän, että kemikaalien myyjät eivät pidä tästä reitistä.
Se on järkevää.
Mutta olen täällä oppiakseni sen laillisella tavalla ilman korkealle listattuja kemikaaleja, jotka ovat myrkyllisiä ja kiellettyjä ja siellä ylihinnoiteltuja.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Kunnioitan suuresti ihmisiä, jotka todella vastaavat kysymykseen.
Olen kyllästynyt vastauksiin, joissa linkitetään muihin ketjuihin. Tämä ei ole lainkaan vastaus, vaan vain hyvä luoda hämmennystä.
Ymmärrän, että voi olla turhauttavaa, kun sama kysymys kysytään useaan kertaan
mutta se on osa työtä. Ja vastaukset ovat aina sitoumuksettomia.

ps: anteeksi, luulin olevani saulin A-öljyn aiheessa

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Luulen, että kun haluat tehdä reitin, jota useimmat kemistit Alankomaissa tekevät suurissa laboratorioissa (katalyyttisten vetykäsittelyreittien lisäksi), joudut käsittelemään hyvin rajoitettuja kemikaaleja. Kokemukseni mukaan OTC-lähteet vain pidentävät koko prosessia, tekevät reiteistä vähemmän skaalautuvia ja joskus jopa yleensä kalliimpia.

Jos etsit ''laillisempaa'' tapaa valmistaa freebasea tai nopeutta, miksi et tutkisi NaBH4/CuCL2-reittiä?
Sinun on ymmärrettävä myös tämän foorumin asiantuntijaryhmää, kun sinun on vastattava tuhansille ihmisille esitettyihin kysymyksiin, mutta ne on lähetetty muualle, on helpointa neuvoa tarkistamaan, missä alkuperäinen tieto on lähetetty.

Yleisesti ottaen kaikki mitä tarvitset reittiäsi varten on jo täällä foorumilla.

1. P2P-synteesi BMK-glykidaattieettereistä.
2. 1-Fenyyli-2-propanonin (P2P) Leuckart-aminointi amfetamiiniksi ja metamfetamiiniksi. Pienessä mittakaavassa.

Asiantuntijaryhmän lisäksi on myös joitakin vakituisia käyttäjiä, joilla on kokemusta tästä ja joita voitaisiin tarvittaessa konsultoida. En todellakaan ymmärrä ongelmaa

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Nabh4 on kielletty sir ja P2nP on kaikkien tarkkailulistojen kärjessä.
myös tämä reitti on erittäin kallis .
Ymmärsitte väärin isot laboratoriot työskentelevät laillisilla tuotteilla, jos ne voivat, koska ne ovat normaalihintaisia ja laillisia.
miksi luulet, että apaan oli NR 1 kemikaali vuodesta 2009 vuoteen 2018, koska se oli laillista ja halpaa 20€/kg ostaa.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2nP:tä valvotaan kuin helvettiä, jopa kiillotusmyyjät eivät enää listaa sitä verkkosivuillaan, koska pois tämä

voit ostaa sen, mutta vain todellisia yksityisviestejä palaaville asiakkaille, jotka eivät näe sitä enää listattuna.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
hmm mikä on tavoitehintasi litraa kohti freebase?
Tämä reitti voitaisiin toteuttaa 300EUR/litra, tavallisille ihmisille, jotka eivät voi ostaa tonnia lähtöaineita, se maksaa noin 600EUR/litra, joka on edelleen kunnossa.
Olen varma, että ne laboratoriot, jotka tekevät, eivät jaa tarkkoja reittejään. Etenkään internetissä.
Mistä olet saanut tuon tiedon? Voisin helposti nimetä joukon P2NP-myyjiä, jotka myyvät sitä julkisesti, koska se ei ole laitonta.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
al vastauksesi ovat oikein ja P2nP on edelleen laillinen, mutta ei tallenna tilata .
suurin myyjä Puolassa P2nP hiljattain ei ole enää listattu.
myös, kun käytät hakupalkkia, ei enää löydy kohteita.
Heillä on varmaan syy tähän.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Taidat olla oikeassa.

En kuitenkaan ikinä ostaisi P2NP:tä verkosta, on olemassa loistavia vaihtoehtoisia vaihtoehtoja saada käsiinsä tuote