Amfetamiinisynteesi P2NP:stä Al/Hg:n avulla (video)

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
jälleen dont know saanto luulen, että käytän fosforihappoa saada suola mutta 9 ml näet pc on vähän vettä se oli jäähdytin ja sovittimet
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Vielä tippuu olen päättänyt tislata 130 ml o 15% rikkihappoa niin, mutta luulen, että tarvitsen hieman unta.
 

Attachments

  • oqgBkwUOne.jpg
    oqgBkwUOne.jpg
    2.3 MB · Views: 259
  • BvQGyN3zDX.jpg
    BvQGyN3zDX.jpg
    2 MB · Views: 261
  • tvc2MxH36U.jpg
    tvc2MxH36U.jpg
    2 MB · Views: 257
  • zJ427vdDIl.jpg
    zJ427vdDIl.jpg
    2.3 MB · Views: 258

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
En pysty tislaamaan rikkihappoa. Voin kuumentaa sitä, kunnes se alkaa huurtua, ja saada siitä ~95 %. Pitäisikö sen olla ok vapaapohjaisen suolan muodostumiselle? ylimääräinen vesi liuottaa muodostuneen suolan, joten menetän hieman. Jotain muuta?
 
Last edited:

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Aivan riittävästi, sulje rikkihappo aina hyvin, koska sillä on ominaisuus imeä vettä ilmasta.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Jos saan elohopea II-nitraattimonohydraattia, miten erotan H2O:n parhaiten, koska elohopean kiehumispiste on H20:n kiehumispistettä alempi? TAI Eikö se yksinkertaisesti toimi lainkaan
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Käytä monohydraattia
 

TerminusEst

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Tämä reaktio toimii quit hyvin minulle, onnistui tehdä muutamia koeajoja 20 grammaa paksussa 7 litran HDPE-tynnyrissä tehokkuus saavuttaa noin 60 %ish kuivauksen jälkeen matalassa lämpötilassa kosteudenpoistolaitteessa. sai hieman ylihapettumista joissakin erissä, mutta kaiken kaikkiaan se on erittäin mukava valkoinen aine, joka, kun se on kuivattu kunnolla, muodostaa jyviä, jotka muuttuvat jauheeksi kevyellä keskipitkällä paineella.
Minulla on kuitenkin kaksi kysymystä.

Elohopeanitraattini muuttuu keltaiseksi, kun se koskettaa vettä, elohopea on puhtaan valkoista ennen sen lisäämistä alumiinin ja veden seokseen, mutta heti kun se lisätään veteen, se muuttuu keltaiseksi ja vedessä/alumiinissa ollessaan se muuttuu jopa melkein oranssinpunaiseksi. nämä kokkareet näyttävät liukenevan vain huonosti veteen, koska minun on huuhdeltava vähintään 3-4 kertaa päästäkseni eroon jokaisesta pienestäkin hivenen määrästä. elohopea-metalli on peräisin kallistuskytkimistä, mikä saa minut ajattelemaan, että se voi olla saastunut muiden metallien hivenaineilla ehkäpä ?

Toinen huolenaiheeni on, että p2np ei liukene IPA:n ja etikkahapon seokseen, kun 10 g p2np:tä on 100 ml isopropyyli- ja 50 ml jääetikkahappoa. etikkahapponi on vain 80 %. tarvitsen noin 120-130 ml IPA:ta ja luultavasti 70 ml etikkahappoa liuottamaan p2np:n, muuten liuoksessani pyöriskelee keltaisia krytaaleja.
Voisiko tämä johtua 80-prosenttisesta etikkahaposta?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Kuumenna liuosta hieman 50 °C:een, mutta älä liian kuumaksi, koska silloin keltainen muuttuu punaiseksi.
 

TerminusEst

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
aion kokeilla, että kiitos, muuten, onko mahdollista korvata IPA esimerkiksi bioetanolilla ? olisi paljon helpompi hankkia kuin IPA suuremmissa määrissä.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
IPA on laillista Puolassa kuluttajille, ja se maksaa noin 20 dollaria 5 litralta 99 % >.

Ystävällisin terveisin
 

TerminusEst

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Kyllä sen laillinen, mutta bioetanoli on halvempaa, vähemmän epäilyttävää ja sitä voidaan helposti hankkia suurina qunateties offline, mikä mielestäni tekee siitä suositeltavamman, jos sitä on mahdollista käyttää.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Tiedän tai paremmin luin, että metanolia on käytetty synteesissä, joten etanolia pitäisi voida käyttää myös. Sinun täytyy erottaa kaikki liuottimet ennen hapon lisäämistä, jotta saat lähes vedettömäksi, joten mitä väliä, kokeile sitä ja raportoi takaisin.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Kun lisään p2np:tä, kuinka monta muuta reagenssia laitan?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Riippuu siitä, kuinka paljon P2nP:tä haluat lisätä.

Sama määrä P2nP:n prosentuaalista lisäystä olisi lisättävä myös muihin ainesosiin.

Esimerkiksi reseptissä on 10 g P2nP:tä, jos haluat valmistaa erän, jossa on 20 g P2nP:tä, joka on 100 % lisäys, lisää 100 % myös muihin ainesosiin. Näin helppoa se on.
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
Kemistit käyttävät moolisuhteita. Se on paras tapa saada tarkka muunnos.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Yritin mutta en löydä molaarisia suhdelukuja wikipedian kaltaiselta sivustolta tai jostain aivan kuten kysymyksessä, mikä on p2p-raudan ja fecl:n molaarinen suhdeluku.
 

Heartburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 10, 2022
Messages
18
Reaction score
13
Points
3
Tehdään täsmälleen kuten videossa, paitsi että lisätään 62,5 ml 80-prosenttista etikkahappoa. Alussa olin huolissani happokonsentraatiosta s obas P2NP:n iästä ja laadusta (noin 10 kuukautta purkissa, sai vähän öljyistä märkää). olen epäonnistunut Al/Hg-reseptissä "scribd" -sivustolta kolme kertaa, si olin toivoton. Mutta reaktio oli niin voimakas, että jouduin huuhtelemaan lauhduttimen ylimääräisellä 20ml IPA:lla. Olen kuivannut 99 % asetonia molekyyliseulan päällä 300 °C:ssa, mutta jotenkin 96 % rikkihapon lisäämisen jälkeen se muuttui ruskeaksi paksuksi mönjäksi. Joten jouduin happamoittamaan sen fosforisella tavalla. Lopputuote on erittäin voimakas, saanto on 7,2 g kuivaa 10,3 g P2NP:stä. Ensi viikolla ottaisin näytteen työpaikalleni ja ottaisin laatukuvan GC-MS/MS: llä.
Olen myös utelias, voinko korvata GAA: n eri hapolla esim. muurahaishapolla? Vuotaneen 80-prosenttisen etikan haju on kauhea.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Onnittelut! Se olisi mukavaa. Jaa meille tuloksesi, kiitos.
Voin kuvitella ja ymmärtää sinua hyvin. Voit kokeilla tätä reseptiä ilman etikkahappoa.
Lisäsitkö happoa suoraan? Sinun on käytettävä rikkihappoliuosta (~10 %) asetonissa.
 

Heartburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 10, 2022
Messages
18
Reaction score
13
Points
3
Lisäsin 2 ml 96-prosenttista happoa 10 ml:aan asetonia, sanotte, että minun on käytettävä laimennettua rikkihappoa sekoitettavaksi asetoniin? Luulin, että neutralointiaineen pitäisi olla mahdollisimman vedetön. Seuraavalla kerralla kokeilen tätä reseptiä 1 g:n mittakaavassa 85% muurahaishapon molaariekvivalentilla.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Se on ihan ok. Ei, tarkoitin, että sinun täytyy valmistaa 10-prosenttinen liuos 96-prosenttisesta haposta asetonilla, anteeksi epäselvä selitys.
 
Top