Det er så mærkeligt, at ingen af dem, der sælger det, vil sige, hvad det er. Hver anden RC fortæller dig præcis, hvad det er. Hvad angår godt og dårligt, så ligger det i beskuerens øje. Du kan kigge på servo, dato-forhold, indadvendt udadvendt transporthæmning, du kan kigge på en million målinger, men der er ikke noget, der kan kompensere for smag. Lige i dag bemærkede jeg, at BPZ har et sert/dat-forhold meget tæt på kokain, og jeg tænkte: "hmmm, det kunne jeg måske godt lide!" men så læste jeg, at det er et hallucinogen, og det ville jeg bestemt ikke kunne lide. Jeg har tænkt på a-pvp, men forholdet er helt vildt! ren dat, ingen eufori, tror jeg. Så det er svært at spekulere i, hvordan du kan lide et stof ved at læse om idt. Jeg kan godt lide at ryge crack. Jeg er heller ikke imod meth, men det har ikke eufori som crack. Jeg er næsten den eneste person, jeg kender, der har holdt det kørende i et stykke tid uden at stjæle, lyve og blive en total lort. Min frontale cortex har en alvorlig skade. Måske er det derfor.