Rediger (18.): Gå ad helvede til DDOSER. Min langfinger er rettet mod dig, mens min pik er rettet ind i din mor.
Det er lige blevet 10 gange sværere at ødelægge en eksisterende forbindelse til Dread. Du vil sandsynligvis stadig få timeout-problemer (mere nu), når du tilgår Dread, men tag en ny identitet, og du vil forhåbentlig komme til captchaen. Det vil stadig være langsommere, end jeg kunne tænke mig, men snart vil jeg finjustere denne introduktionsproces omkring ringen, så vi bliver stort set umulige at tage ned (medmindre Tor-netværket går ned). Det er i hvert fald håbet.
Jeg vil også gerne give et stort skulderklap til den støtte, vi har fået under denne nedetid. Folk hader, at vi går ned, lige så meget som vi hader, at det sker. Det gør det hele værd, når vi får det hele gjort. Vi vil arbejde flere dage på at stabilisere denne proces for at holde oppetiden høj og forbedre tilgængeligheden.
Det er interessant at se ændringen på Tor-netværket, da angrebet på Dread startede:
https://metrics.torproject.org/torperf-failures.html?start=2022-09-01&end=2022-09-18 (målingerne halter ca. to dage bagefter). Det bliver ikke meget bedre, før angrebet stopper, eller POW sker. Vi har brug for ca. 800 flere GUARD-noder på Tor-netværket, så hvis bare en del af folk i fællesskabet kan åbne én guard-node, vil vi have mere end rigeligt. Du kan se instruktioner til at gøre det
her. Sørg for ikke at åbne for mange guard nodes på samme tid med samme IP-undernet eller host (de vil blive markeret som dårlige nodes og vil ikke blive tilføjet!) Hvis du vil have Dread online, er det den bedste ting, du kan gøre for os. Disse kredsløbsfejl ødelægger så meget i baggrunden.
Det er en kamp, og Tor-netværket er grænsen.