En anden bruger her på siden (jeg har glemt hvem, og jeg prøver ikke at stjæle opmærksomheden fra dig) sagde, at man bare kan bruge hjemmetests, man skal bare blande prøven med vand og putte den i den dertil indrettede kop (eller putte strimlen/pinden/et eller andet i, afhængigt af testen. gør det bare, som hvis du pissede i den), og den skulle gerne fortælle dig, hvilke stoffer din prøve indeholder (ud af de stoffer, den tester for, selvfølgelig). Det eneste problem er, at den ikke rigtig fortæller dig om forfalskninger, den er bare i stand til at opdage tilstedeværelsen af det stof, du ønsker (eller måske andre stoffer på screeningen, såsom at teste en presset adderall på denne måde og derefter få den til at være positiv for opioider). den metode har sine potentielle anvendelser (selvom jeg aldrig personligt har gjort det), men jeg tror ikke, den er supereffektiv. det er stadig et forsøg værd, hvis du ikke har råd til et testkit, jeg prøver det måske engang, idk lol ^^;
det indlæg er også første og sidste gang, jeg har hørt om det, så hvis en anden har afprøvet metoden, så sig til, hvis den virker. hvis den ikke er helt ubrugelig, er den i det mindste værd at overveje imo.