Der er en NileRed-video på YT, hvor han skaffer en relativt ren prøve af "æterisk mandelolie" eller lignende fra ebay og siger, at den er ren nok til at blive brugt - som den er - i reaktioner, men fortsætter med at rense den alligevel. Fester siger, at man skal køre et vakuum i et par minutter for at fjerne HCN. Det nævnes, at BAE/benzaldehyd er et kontrolleret stof i USA, hvilket er sjovt, fordi jeg bogstaveligt talt fik fat i en lille flaske BAE på markedet i går, hvor den eneste ingrediens var: benzaldehyd. Jeg er klar over, at det lyder bedre på papiret.
Jeg er ked af det, min ven Frit, men jeg er ikke i stand til at forstå, hvad du siger. Det, du har set og besluttet var eller ikke var praktisk for dig eller hvem som helst anden, vil ikke nødvendigvis være sandt for alle. Jeg prøver at sætte en produktion i gang, hvis du forstår, hvad jeg mener, og det, der stopper mig lige nu, er manglen på en bestemt ingrediens. Indtil videre har jeg Ma Huang som en sidste udvej, men jeg prøver ikke engang at gå den vej, hvis jeg ikke er nødt til det. Min hovedprioritet i øjeblikket og fremover er ikke at tiltrække nogen opmærksomhed eller efterlade et spor overhovedet.
Hvis man vil øge produktionen, siger Fester, er dette et godt alternativ til at købe piller eller udvinde planter. Hvis man ville starte en 5-gal spand eller to til fermentering af benzaldhyd, er intet af det udstyr, du taler om, nødvendigt, og omkostningerne ved melasse / sukker / gær / BAE er ikke relevante for mig. Selv om et destillations-/refluksapparat osv. ville være rart og nyttigt, er jeg der ikke endnu.
Det er relativt enkelt at udvinde L-PAC (ifølge denne oversigt i somm). Filtrer mæsken og brug en toluen- eller ethervask til at trække den ud og inddampe. Jeg forsøger at gennemføre denne proces til ephedra, og derfor er næste skridt at bruge methylamin til reduktion. Hvis det er blevet gjort og gjort, så er der ingen, der virkelig taler om det eller ser ud til at vide meget, som jeg er i stand til at finde. Tilgiv mig, at jeg søger uddybning og tager alting med et gran salt, på trods af al flexing og street cred. Som sagt lærer jeg under alle omstændigheder en hel del i processen med at få styr på det hele. Tak for jeres tid og input. o7