Syntese af 2C-phenylethylaminer

NarwhalFucker419

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 14, 2022
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Er der nogen, der har oplysninger om bromering af 2C-H med n-bromsuccinimid? Jeg har set nogle få mennesker nævne det andre steder, men jeg har ikke fundet nogen beskrivelser.
 

Raxmil

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg leder også efter dette, men jeg kunne ikke finde de detaljerede oplysninger
Hvad jeg ved er, at du kan gøre det i GAA eller DCM, men ingen idé om forholdet
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Jeg er i tvivl om det sidste trin i 2CB-syntesen. Der står "Reaktionsblandingen fik lov til at vende tilbage til stuetemperatur, blev filtreret, og de faste stoffer blev vasket sparsomt med kold eddikesyre", indtil jeg ved, at eddikesyre bliver fast ved 16-17C, så hvad betyder kold eddikesyre nøjagtigt?
Tak skal du have.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hej. Jeg går ud fra, at den kolde syre betyder stuetemperatur, fordi der er en forklaring på, at reaktionen frigiver varme.
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ok ok, det tænkte jeg også, men jeg foretrak at få det bekræftet, da du ved, at når vi siger kold, mener vi normalt fra fryseren og ikke RT hahaha, men med eddikesyre er det ikke muligt ;-) tak
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Jeg forstår ikke helt, hvorfor man vasker aminhydrobromid, det er umuligt at bruge det, det brænder. Det er bedre at rense og få hydrochloridet, og tabene er mindre, for at undgå tvivlsomme forsøg på at vaske pulveret fra brom.
 

nujrc

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Jeg forstår, at den resterende elementære brom vil fordampe i luften fra produktet, ligesom ethvert opløsningsmiddel, så der vil ikke være nogen rimelig mængde tilbage med tiden. Fremstilling af HCL uden tørring af HBr - held og lykke med at få et mere rent produkt, fordi du muligvis skal håndtere bromsalte i brom / GAA-opløsning og brom selv.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Jeg kan ikke se nogen problemer med at slå resterne af brom med thiosulfat, derefter bringe ph til et alkalisk medium og opsamle olien med et opløsningsmiddel.
 

situ1984

Don't buy from me
Member
Joined
May 14, 2023
Messages
17
Reaction score
0
Points
1
(R)-(+)-α-methylbenzylamin CAS-nummer:
3886-69-9 Kommer det fra lungerne? Eller absorberes det af maven? Kan det bruges direkte?
(R)-(+)-α-methylbenzylamin CAS-nr:
3886-69-9 Kommer det fra lungerne? Eller optages det af maven? Kan det bruges direkte?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Det har ingen psykologiske effekter.
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Hvor får man fat i 2,5 dimethynitrostyren?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Henry-kondensation af 2,5-dimethoxybenzaldehyd med nitromethan i nærvær af en primær amin som katalysator.
 
Top