One-pot amfetaminsyntese fra P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Her er, hvad jeg gjorde i mindre skala;
1. Opløsningen IPA/H2O 2:1 ((IPA 800ml,H2O 400ml)(1200ml)) blev tilsat en 2000ml kolbe.
2. NaBH4 (116 g) blev tilsat med det samme, og omrøringen blev startet.
3. P2NP (67 g) blev tilsat i små portioner, så blandingens temperatur ikke oversteg 60 *С.
4. CuCl2 (7 g) i vand (13 ml) blev tilsat langsomt dråbevis, så blandingens temperatur ikke oversteg 80 *С.
5. Derefter blev reaktionen tilbagesvalet ved 80 °C i 30 minutter ved hjælp af ekstern opvarmning.
6. Opløsningen dekanteres og filtreres fra reaktionsaffald og anbringes i en separationstragt.
7. 25 % vandopløsning af NaOH (533 ml) blev tilsat til reaktionsblandingen, og faserne blev adskilt.
8. Dræn det nederste lag ned i et stort bægerglas, og opsaml det øverste organiske lag.
9. Den vandige fase blev derefter hældt i en seperationstragt og ekstraheret med 500 ml IPA.
10. IPA blev inddampet med 3/4, halvt mælkeagtig freebase og halvt IPA.
11. IPA og freebase blev opløst i 130 ml acetone.
12. orthophosphorsyre blev dryppet til pH - 6 (under konstant omrøring).
13.Blandingen blev sat i fryseren i 12 timer.
14. Efter krystallisering blev suspensionen filtreret og vasket med tør, kold acetone, indtil acetonen er ren.
15. Acetone fra vask og ipa/acetone-blandingen placeres tilbage i fryseren til yderligere udfældning.
16. Processen gentages, indtil der ikke er mere bundfald, så man får 60-70 % amfetamin af høj kvalitet. Når blandingen indeholder mere acetone, kan det være nødvendigt at dryppe lidt mere syre i for at få den ned, men ikke for meget, da acetone er ph7.

Her er et billede af nogle af de tørrede pasta-sten, resten er tørt pulver, der skal blandes, da det er for stærkt til mig og mine venner.
Jeg opdaterer måske opskriften og skriver en artikel til den lille hjemmekemiker, for der er mange måder, den kan blive bedre på.
 

Attachments

  • yrIiJuK8x7.PNG
    yrIiJuK8x7.PNG
    901.1 KB · Views: 512

flyhigh

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
dette er ikke meth, kan du skrive herfra om, hvordan man laver det til crystal meth
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hvilken metode bruger du til at omdanne denne hvide pasta til krystal
d-metamfetamin?
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Er natriumborhydrid ikke dyrt?
Og med 3 kilo for at producere 1 liter amfetaminolie ville omkostningerne være lidt for høje til, at det ville være attraktivt.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Fik du endelig syntetiseret amfetaminsulfat (speed) ved at følge denne rute?
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Hej

Tak, ja det så jeg. Jeg fandt også en leverandør i Spanien for p2np til omkring 215 € pr. kilo. Selv hvis jeg syntetiserer det selv til den pris, er det billigere at bare købe det færdiglavet
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Kan du give mig kontakten til den nævnte spanske P2NP CHEMICAL-leverandør?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Jeg har lige lavet min første syntese ved hjælp af denne metode med et udbytte på 45 % af 5 g P2NP.

Dette var min absolut første gang, så jeg er sikker på, at jeg lavede nogle fejl undervejs, men jeg ville bare have noget erfaring. Jeg endte med at have det meget sjovt. Jeg har virkelig fundet min nye hobby her. Jeg glæder mig til at komme i gang med nogle flere eksperimenter og forbedre mine teknikker.

Mange tak til dem, der driver dette websted, jeg ville ikke have været i stand til at gøre dette uden de visuelle hjælpemidler, der hjalp med at udfylde et stort hul i min viden bare ved at se videoerne. ✌🏻
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Fantastisk!

Undskyld, at jeg bliver ved med at tale om det, men hvad har du gjort med din luftfiltrering for at håndtere brintgassen?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Jeg havde min opsætning lige ved åbningen af en dør ud til det fri og en større kasseventilator, der trak luft fra mit arbejdsområde ud gennem døren.

Det er nok ikke den mest effektive eller lufttætte måde (som en stinkskab), men jeg så dampene fra min tilbagesvalingskondensator blive suget gennem min ventilator og ud i udeluften. Til mindre eksperimenter ser det dog ud til at være effektivt.
En anden idé, jeg havde før dette, var at sætte en slags slangeadapter på toppen af min tilbagesvalingskondensator og tilslutte en udluftningsslange til det fri på den måde.

Jeg vil bygge et stinkskab i de kommende måneder, da jeg gerne vil have en mere ordentlig opsætning, og jeg vil bare anbefale, at du også bygger et, hvis du er det mindste paranoid omkring dette.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ja, jeg havde tænkt mig at bruge en slange, der fører fra min kolbe til ydersiden af et vindue med en ventilator, der blæser bag den.

Hvilken type motor bruger din kasseventilator?

til at begynde med vil jeg lave en syntese med 10 g p2np. hvor meget hdydrogengas anslår du, at der produceres ved en syntese af denne størrelse?
 

mitea

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 21, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har lavet den første prøve, og jeg har nogle spørgsmål.

- Ved 75 % af P2NP-tilsætningen ændrede opløsningens farve sig til svagt brun. Er det normalt, eller er min P2NP kontamineret og skal krystalliseres inden?

- For at gøre tilsætningen af P2NP hurtigere satte jeg kolben i et køligt vandbad. Gør det en forskel i slutproduktets kvalitet eller mængde?

- Jeg glemte at tilsætte acetone, før jeg tilsatte H2SO4. Er det et problem? Jeg tilsatte acetone, før jeg tilsatte 1/3 af H2SO4-mængden (jeg havde også 1/2 af den krævede acetone-mængde).

- Jeg havde ikke adgang til en vandkilde til at køle kondensatoren. IPA'en fordampede en smule under reaktionen. Kan dette sænke udbyttet?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Har du et billede? Det burde ikke være normalt.

Du kan udføre en smeltepunktsbestemmelse for at vurdere kvaliteten af din P2NP.
En omkrystallisering vil blive anbefalet.

En anden grund kan være urenheder i dit glas, f.eks. kobberrester fra tidligere reaktioner?
Ekstern køling er påkrævet til denne syntese, hvis du ønsker at fremskynde tilsætningen af P2NP.
Det er vigtigt ikke at overskride måltemperaturen under tilsætningen af P2NP og ikke køle reaktionen for meget ned, for så stopper den.

Overskridelse af temperaturen vil påvirke din produktkvalitet eller dit udbytte mere, vil jeg antage.

Mit sweet spot er omkring 55 - 58 °C under tilsætningen af P2NP.
Acetone vil hjælpe under vakuumfiltreringen, der sker, efter at amfetaminsaltene er dannet. Det renser produktet, men dannelse af saltene uden acetone ville også fungere.
Du kan bygge din egen vandkilde med en akvariepumpe til 15 EUR fra Amazon, en spand og et køleskab.
Alternativt findes der industrielle vandkølere, som du kan købe for omkring 100 EUR.

Det vil være nyttigt ikke at have for meget IPA, der fordamper på dette tidspunkt, men det er ikke nødvendigt for den kemiske reaktion.
 

Xiao hua

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 19, 2023
Messages
30
Reaction score
8
Points
8
Hej alle sammen. Hvordan kan man lave amfetaminkrystaller
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Hvad er hovedårsagerne til, at jeg ikke får fuldt udbytte af denne syntese?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
I lille skala skal du lade NaBH4/P2NP-tilsætningen tilbagesvales ved 60 °C i godt 30/45 minutter, efter at tilsætningen er afsluttet. Jeg har læst, at dette resulterer i ufuldstændig reduktion.

Ved større skalaer som OP er det ikke noget problem, da du har så meget P2NP at tilsætte, at det tager en evighed, og trinnet er unødvendigt.

Hvilke andre problemer har du?
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ja, det tog mig kun ca. 2 timer at tilsætte al p2np, fordi jeg kun brugte ca. 5 gram af det, og jeg er ikke sikker på, at jeg lod det røre længe bagefter.

Der var flere problemer med den første syntese, f.eks. at jeg ikke holdt temperaturen på 80 °C i de 30 minutter, det tog, eller at jeg rørte i kobberet, indtil det pludselig blev tykt (hvilket var mærkeligt) i stedet for bare at røre lidt i det som i videoen, og at jeg hævede temperaturen meget, da jeg tilsatte kobberopløsningen ...

Jeg vil prøve igen med disse problemer løst. Hvis der er noget andet, du kan komme i tanke om, som kan være et almindeligt problem, så lad mig det vide.
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Denne tråd på Reddit har masser af god information om 5g-skalaen. Den blev faktisk lavet med henvisning til denne tråd her på BB. Jeg fulgte den stort set ord for ord og har haft succes.

https://www.reddit(.)com/r/TheeHive/comments/12hcbrr/complete_nabh4_copper_salt_reduction_n00b/
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Tak for det!

lavede du en a/b-ekstraktion? jeg prøvede, men det mislykkedes, fordi jeg ikke kunne få amfetaminen til at falde ud i det sidste trin. jeg brugte kun 2 g produkt, så det var absolut små mængder.
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Jeg prøvede, men da jeg skulle tilsætte acetone til det freebase/DCM-ekstrakt, jeg havde trukket, ville det heller ikke gå ned, da jeg forsøgte at salte det. Det skabte også et emulsionslag og adskilte DCM og acetone.

Jeg formoder, at jeg skulle have inddampet DCM'en, før jeg tilsatte acetone til freebasen. Men det har jeg ikke haft mulighed for at gøre endnu.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
OK.

Jeg brugte xylen, da det var det næstbedste (og tilgængelige) opløsningsmiddel.

Hvilken mængde amfetamin brugte du?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Først og fremmest tak til mithyl2 for din erfaring.
Efter min mening er det til denne reaktion muligt at foretage tilføjelser, der kan øge stoffets udbytte og renhed:
1) Brug en tilstrækkelig mængde borhydrid til at genoprette dobbeltbindingen, det vil sige fra nitropropen til nitropropan.
2) Derefter tilsættes eddikesyre i et overskud, der er tilstrækkeligt til at binde den frie base og sidereaktioner til dannelse af natriumacetat og andre stoffer.
3) Det anbefales at forberede kobberkatalysatoren separat fra kobberchlorid, natriumborhydrid i koldt vand og vaske den med vand for at fjerne salte. Eller indfør kobbersaltet i reaktionen, før du tilsætter eddikesyre, men katalysatoren vil være af lavere kvalitet.
4) Indfør natriumborhydrid eller en anden, billigere brintkilde i reaktionen i små portioner. På dette trin reducerer vi nitrogruppen, og derfor vil syren blande ligevægten i reaktionen til det endelige aminprodukt.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Med henvisning til dit første punkt, er den foreskrevne mængde borhydrid i vejledningen allerede tilstrækkelig?

Hvor meget eddikesyre skal der bruges i forhold til mængden af p2np?
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
I videoen siger Novator, at omkring halvdelen af de 26,25 g CuCl2-opløsning vil være nok til at "standse" dannelsen af sort kobberoxid.

Bruger han faktisk hele CuCl2-opløsningen eller kun halvdelen af den?

(den sidste syntese, jeg lavede, tilføjede jeg CuCl2-opløsningen i en umålt mængde, indtil det sorte kobberoxid dannes i bunden af reaktionsblandingen. jeg har endnu ikke bestemt kvaliteten og udbyttet af det endelige produkt).
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jeg synes ikke, det fremgik helt, om det var 100 % eller 50 %, der blev brugt i videoen. Jeg tror måske 100 %, men det blev fremhævet, at det kan være nok at stoppe efter 50 % af opløsningen.
Du vil lære at se, hvornår punktet er nået for at stoppe i henhold til, hvordan din RM opfører sig. Alligevel bruger jeg næsten det meste, hvis ikke det hele :)
Kobberrester bør alligevel ikke efterlades i det endelige produkt.
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Jeg vil bruge min kappe næste gang på grund af dette.

det er en keramisk kogeplade. først var den indstillet til 83C, men opløsningen ville ikke gå over 60C. og det tog lang tid at komme dertil fra omkring 50C. så drejede jeg kogepladen til 100C, intet ændrede sig med opløsningen, så indstillede jeg kogepladen til 120C, og stadig intet ændrede sig. det er sket før med andre synths.

Og før jeg opvarmede den, pakkede jeg kolben ind i folie.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Godt, en varmekappe vil hjælpe.

Det er vigtigt at pakke kolben ind og også den nederste del lige over varmepladen. Det kan også være udefrakommende faktorer som en ventilator eller noget andet, der blæser kold luft, som forhindrer kolben i at varme op til 80 °C.
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Uanset hvad du gør, så gør det i mg- eller gramskala først, så du kan se, hvad der foregår. Det er meget produkt, der går til spilde, hvis du laver en fejl et eller andet sted.
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Jeg sætter altid pris på tips fra den virkelige verden. Jeg har ikke prøvet tør IPA endnu :)

hvad er din kilde til p2np?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Fandt den på eBay. Er i øjeblikket i gang med at lære mig selv at lave den.
 
Top