- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Hvorfor opstår der ingen steder bobler i hexan? Og vask med varmt vand med NaCl og bagepulver fjerner mange urenheder.
Men hvis du bruger methanol i stedet for IPA, kan du foretage en direkte ekstraktion fra reaktionsblandingen efter tilsætning af lud med hexan.
Men hvis du bruger methanol i stedet for IPA, kan du foretage en direkte ekstraktion fra reaktionsblandingen efter tilsætning af lud med hexan.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Hvis du bruger nitromethan i stedet for methylamin, behøver du heller ikke at lave coolin, og du kan destillere og genbruge din methylaminkilde. Mindre affald og færre omkostninger
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Jeg tjekker nu, om det virkelig er dextro, når jeg laver krystal af det. Når krystallen er lavet, lægger jeg den måske her. Jeg må også nævne, at jeg ikke har de korrekte forhold endnu, jeg er nødt til at lave flere reaktioner.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
efter vakuumdestillation skal jeg også lave flydende væskeekstraktion med syrebase, hvis du vil lægge tør hcl-gas i den, ellers skal du lægge fryser. jeg fandt ud af hård måde.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Faktisk er det med magnesiumspåner og noget komplekst at lave supergrignard
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Har du arbejdet med nitromethan før? Jeg har problemer med at isolere produktet, som jeg sandsynligvis vil syre det i fremtiden med citronsyre og derefter vakuumdestillere alt, og derfra tilføjer man lud for at basere det igen og yderligere vakuumdestillere basen (og vand så selvfølgelig) og derefter ekstrahere distiliat med hexan og boble tør HCL-gas gennem det.
Eller bare fryse det og omkrystallisere det med IPA.
Eller bare fryse det og omkrystallisere det med IPA.