- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Kan nogen af jer sælge mig en video, der viser, hvordan man laver crystal meth med jod og pseudoephedrin? Jeg vil gerne have, at det er en video af en professionel person, ikke som den video, der viser en skaldet person, fordi jeg ikke ser det som et perfekt arbejde.
- Reaction score
- 50
Hej ven, jeg har en aftale med dig. Jeg plejede at fremstille ved hjælp af denne teknik og har tænkt på, hvor godt det lort var, og besluttede at lave et lille parti. Jeg er lige begyndt at prissætte kemikalier. Jeg tænkte, at da du alligevel skulle skaffe rød fosfor og jodkrystaller til din kok, og da du tilbød at betale for en demonstrationsvideo af høj kvalitet ... Hvis du bare leverer den røde fosfor og jod til reduktionen, vil jeg levere pseudoeffedrin og lave en instruktionsvideo af ikke kun syntesen, men også af forskellige måder at udvinde pseudoeffedrin fra kolde tabletter, lave jodkrystaller fra tinktur af jod, helt improviserede glasvarer osv. Hvad synes du om det? Jeg kunne klare mig med kun 3,5 gram rød og 10 gram jod, hvilket ville give et parti på 10 gram metamfetamin. Hvad synes du om det?