mdma-syntese

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hej med jer.

Jeg opdagede dette forum i dag, da jeg gennemsøgte Dread-forummet og ledte efter en præcis og komplet mdma-syntese.

Først og fremmest er det virkelig hjertevarmende at se kemikere her, der tager sig tid til at hjælpe andre mennesker med at gennemføre deres projekter.

Jeg ville ikke have noget imod at betale for en seriøs assistance, men jeg forestiller mig, at de få genier, jeg har set hjælpe andre, ikke længere har nogen økonomiske interesser.

Jeg har kigget denne side igennem, og jeg har fundet masser af opskrifter, men for folk, der kun har lidt eller ingen viden om kemi, som mig, er selv de mest simple udtryk som "reflux" og "wash" en forhindring.

Jeg er ikke interesseret i at arbejde de næste fyrre år af mit liv, hacking tager for lang tid at lære; jeg har regninger at betale; og alle de andre traditionelle narkorelaterede måder at tjene penge på indebærer, at man tager store risici eller har et team eller bruger vold for at blive respekteret, hvis ikke alle.

Så kom jeg til at tænke på kemi, noget jeg kunne gøre alene, lille investering for stort udbytte, de gigantiske marginer gør vold unødvendig, og hvis det gøres smart, kan risikoen reduceres til tæt på nul.

Jeg opdagede pmk-glycidat, og efter lidt mere research viste det sig, at man altid kan starte med lovlige forstadier ved at tilføje et par trin.

Et forsvundet hus, kameraer og bevægelsesdetektorer, lovlige prækursorer og et bassin med syre til at opløse ethvert spor af noget ulovligt, hvis det bliver varmt, er min idé om perfektion.

Jeg vil arbejde i Luxembourg og i Frankrig, bare for at fortælle, at jeg nok ikke kommer til at forstyrre forretningen for de mennesker, jeg ser skrive her.

Jeg vil gerne producere mdma, da det er det mest brugte og det letteste at sælge af de kemiske muligheder.

Jeg har fundet kinesiske leverandører af pmk-glycidat, og de sælger endda methylamin, men jeg vil holde mig til glycidat og producere min egen methylamin for at undgå at importere kontrollerede stoffer.

Forresten annoncerer de alle priser fra 10 til 50 euro pr. kilo, men når man taler med dem, stiger de til 200 og mere pr. kilo.

De siger, at det er for at tiltrække kunder, sandhed eller grådighed?

Jeg vil ikke producere industrielle mængder på én gang, så jeg har ikke brug for industrielt udstyr.

Jeg vil gerne være i stand til at producere methylamin og mdma, mdma fra pmk-glycidat, så jeg har brug for det ekstra trin.

Jeg har brug for syntesen, listen over nødvendigt udstyr og forklaringer til en person, der har lidt eller ingen kemisk viden.

Hvis jeg ikke får min kemiker her, bliver jeg nødt til at korrumpere en uskyldig, og derfor tager jeg først chancen her.

På forhånd tak.

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
"Hvis du kan skaffe ægte PMK, også kaldet MDP-2-P, af høj kvalitet, er du med dette udgangspunkt allerede halvvejs til sejr. Derfra skal du bare udføre en reduktiv amination, f.eks. via aluminium/merkurklorid-sammensmeltning i vand og methanol og i nærvær af langsomt dryppet nitromethan + PMK + mere methanol, og ved at køre reaktionen ret varmt i godt fire en halv time får du et fremragende produkt med ret høje konverteringsudbytter. Så lidt oprydning efter reaktionen, og du er klar til at gå i gang."

Jeg har fundet dette flere gange, det ser ud til at være den enkleste og mest populære, selvom jeg fandt den med methylamin i stedet.

"reduktiv aminering, f.eks. via aluminium/merkurklorid-sammensmeltning i vand og methanol og i nærvær af langsomt inddryppet nitromethan + PMK + mere methanol, og kør reaktionen ret varmt i godt fire og en halv time"

Den væsentlige del får mig til at tænke.

"Derefter noget oprydning efter reaktionen", det samme for dette.

"Pmk-glycidat kan efter sigende let nedbrydes til pmk blot ved at tilbagesvaler det med saltsyre."

Det samme gælder for dette.

Og sidst, men ikke mindst, syntesen for at producere methylamin, medmindre jeg ikke har brug for det, selvfølgelig.

Quid pro quo.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,151
Deals
1