- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Hvis jeg følger denne syntese og fuldfører den, kan jeg så begynde at blotte dette på mit ark for at producere 200-300ug tabs, eller skal jeg følge William dampiers syntese (link nedenfor) for at have LSD, som jeg kan begynde at blotte på papirerne.
William Dampiers syntese:
William Dampiers syntese:
LSD-syntese fra lysergsyre via PyBOP
Reagenser: Lysergsyre (cas 82-58-6) 2,80 g; Methylenchlorid (DCM; CH2Cl2) 190 ml; N,N-Diethylmethylamin (cas cas 616-39-7) 1,81 g; PyBOP (cas 128625-52-5) 5,70 g; Diethylamin (cas 109-89-7) 0,84 g; Ammoniumhydroxid (NH4OH) 100 ml 7,5 M; Natriumbicarbonat (kold mættet aq-opløsning) ...
bbgate.com
- Reaction score
- 1
Hvis du havde faciliteter eller viden til at udføre denne syntese, ville du ikke behøve at stille dette spørgsmål.
Det er en ret farlig og kompliceret procedure, hvor man bruger procedurer som katalytisk hydrogenering, der kræver specialudstyr, for ikke at nævne faciliteter til at håndtere farlige kemikalier som thionylchlorid og hydrogencyanid. Desuden ville du, hvis du undersøgte LSD-fremstilling, forstå, at denne syntetiske procedure næppe er nyttig for den hemmelige kemiker, og at de fleste hemmelige LSD-produktioner får lysergsyre fra hydrolyse af beslægtede forbindelser (indkøbt på det grå marked).
Jeg vil anbefale, at du læser en lærebog i almen kemi og organisk kemi og starter med en enklere syntese af en anden forbindelse. Du vil sandsynligvis slå dig selv ihjel, hvis du prøver denne syntese med dit nuværende vidensniveau.
Det er en ret farlig og kompliceret procedure, hvor man bruger procedurer som katalytisk hydrogenering, der kræver specialudstyr, for ikke at nævne faciliteter til at håndtere farlige kemikalier som thionylchlorid og hydrogencyanid. Desuden ville du, hvis du undersøgte LSD-fremstilling, forstå, at denne syntetiske procedure næppe er nyttig for den hemmelige kemiker, og at de fleste hemmelige LSD-produktioner får lysergsyre fra hydrolyse af beslægtede forbindelser (indkøbt på det grå marked).
Jeg vil anbefale, at du læser en lærebog i almen kemi og organisk kemi og starter med en enklere syntese af en anden forbindelse. Du vil sandsynligvis slå dig selv ihjel, hvis du prøver denne syntese med dit nuværende vidensniveau.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Tak for det ærlige råd, en noob-kemiker som mig bør holde sig til at importere det, indtil jeg har fået noget mere erfaring.