SCAM Introduktion til Black Pyramid Market

Bimbone

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 4, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Meget lovende! Jeg håber, at dette sted er fri for svindel
Jeg vil prøve, tak
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Jeg har prøvet det i ugevis, og ikke engang en ordre er blevet accepteret... det er simpelthen noget lort, og jeg håber, at de ombestemmer sig, og at det er et systemproblem!
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
Hej, tak fordi du kontaktede os.

Vi har offentliggjort en anden meddelelse kort efter anti-phishing-emnet.

Anti-phishing-rustningen vises kun i tilfældige tilfælde.

Det meste af tiden er alt, hvad du skal gøre for at registrere dig, blot at svare på en af vores to captcha, og det er det.

Det fungerer fint, da vi ser nye mennesker registrere sig hver dag.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
og hvorfor er penge frosset der, og ingen sælger er online eller endda acceptere noget i 2 uger + er det en slags buisness? jeg tror ikke ...
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
@nob0dy: Du vedhæftede i øvrigt ikke noget skærmbillede i dit indlæg.
Du har lige genindsendt dem, der er vedhæftet i vores emne....
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
@nob0dy: Du vedhæftede i øvrigt ikke noget skærmbillede i dit indlæg.
Du har lige genindsendt dem, der er vedhæftet i vores emne....
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Dette er et svindelmarked. Brugere pas på, lad være med at operere på dette marked. Du er blevet advaret.

ADMIN: Denne markedstråd bør have et rødt SCAM watch-tag, ligesom Alien Market.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Hvorfor er der ingen, der deler dette lortelink? Skide svindlere ...
 

salemwitches

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 26, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Jeg opdagede BB Forum for 3 dage siden takket være Black Pyramid Market og deres meget venlige support, som jeg blev medlem af for omkring en måned siden.

Først og fremmest: tak til jer begge for at bringe noget friskhed ind i dette felt, som er det mørke net.
For det andet og ikke det sidste, når de fleste mennesker kan lide at holde det simpelt (og grimt det meste af tiden) på grund af dårlig kodning eller design eller simpelthen fordi de bare er for dovne til at foretage den nødvendige opgradering, fordobler disse fyre indsatsen, og gæt hvad: det viser! i alle aspekter!

Stor ros til jer Heinsenberg og Amenhotep for det store arbejde. 😉😘

Så vidt jeg kunne prøve (jeg har i alt 8 ordrer gennemført), er markedet alt for hurtigt, billeder, søgning, profil, medlem og produktside indlæses på ingen tid.
Jeg nyder virkelig også udcheckningssystemet og dynamikken uden brug af Java. Det er genialt.

Designet er også fejlfrit (okay, jeg er enig i, at jeg altid har været en stor fan af egyptisk kultur for mit vedkommende ...).

Når andre markeder føles gamle og lidt kedelige og normalt drives af den samme besætning igen og igen, udførte du virkelig det, jeg kalder et udbrud på dette område, og jeg formoder, at det nu bare er et spørgsmål om tid, før du trækker anstændig trafik, hvis ikke allerede.

Jeg så nogle problemer her og der med andre mennesker, som du måske generer med din service: Jeg siger, at du skal ignorere dem, være ligeglad og fortsætte med det gode arbejde.
 

artme2

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 30, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
hej gutter! sort pyramide er cool! men jeg noob og jeg ønsker at skrive en besked, og når jeg skrev intet at gøre!! hvordan kan jeg gøre venligst!! dette er et dumt spørgsmål jeg kender, men hjælp mig venligst .. have en god dag
 

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Det er ikke sejt, medmindre du nyder exit scamming. I øvrigt er det tydeligt, at du troller og søger opmærksomhed. Så værsgo ;).
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Ingen opdateringer, intet sporingsnummer, jeg kan ikke anbefale det til at gøre forretninger.
Jeg har ventet i en måned på at kunne afgive ordren, og nu har jeg ventet i yderligere 12 dage, og der var ingen opdateringer fra leverandørerne, selvom jeg bad dem om sporingsnummer. Den fyr, der bad mig om at købe disse prøver, er ved at blive sur, og nu ser jeg dum ud. Det er alt sammen meget uprofessionelt, nemesis market var meget bedre. Jeg er endda bekymret for, at det kan være svindel, da jeg ikke kunne hæve penge, og supporten svarede mig aldrig, da jeg bad om at få mine penge tilbage. De var kun tilgængelige på market wallet, men jeg kunne ikke hæve dem.
 

Attachments

  • SRJBYt6vfV.jpeg
    SRJBYt6vfV.jpeg
    5.3 MB · Views: 303

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Hold dig væk, jeg kan sige efter at have ventet 2 uger på accept af ordre og fund ikke i stand til at trække sig tilbage !! Jeg håber, at de skifter mening, men faktisk er det tidsspild !
 
  • Like
Reactions: vis

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Jeg har ventet i omkring 6-7 uger. 2 og en halv uge siden ordren er blevet afsendt i henhold til ordrestatus, men der er stadig ikke kommet noget, søndag åbnede jeg en tvist, og der er stadig ikke kommet noget.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
dette indlæg bør fjernes eller markeres som svindel, så ikke flere mennesker bliver fanget
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Stadig intet svar

Accepteret den 2023-11-18 (20:59)

Afsendt den 2023-11-18 (22:59)

Bestridt den 2023-12-03 (15:29)
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Min blev accepteret nu, jeg håber, at det fungerer godt, så jeg vil tage alle supportsvar tilbage, men webstedet har faktisk mange problemer, jeg tror, at det forårsager de massive forsinkelser. lad os se, jeg håber, at det også fungerer for andre i samme situation, har du fået supportsvar i mellemtiden?
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Min blev også accepteret, og efter over to uger ankom varerne aldrig, lad os se, om jeg får refusion, da supporten arbejder på det.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Jeg kan kun håbe, at det var et sælgerspecifikt problem, og jeg håber, at min fungerer godt, men det ser ud til, at de har løst problemerne fra de sidste uger nu!
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Sidste besked fra supporten var for 4 dage siden, leverandørerne er stadig inaktive, jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage, og supporten bliver bare ved med at tilbageholde mine penge velvidende om hele situationen. Det er en meget mærkelig situation.
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
Selv om du tror, at de er spærret, bruger de sandsynligvis disse midler, ingen visningsnøgle = intet bevis på, at markedet har mønterne.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Er markedet faktisk faldet?
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Hold dig væk derfra, det er bare et totalt fupnummer !!!! denne side er det værste lort nogensinde !!!!
 

Helsinki1

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Markedet er nede, og jeg har 700 usd i min tegnebog! Er det et exit-svindel? Da vi ikke kan trække midlerne ud af tegnebogen, måtte det ske.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Jeg har prøvet at hæve penge fra dem i evigheder uden resultat.
 
View previous replies…

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Jeg kan ikke engang hæve de 300+ dollars, der står på min konto, uden at støde på følgende

"Du skal mindst gennemføre 1 salg til en værdi af halvdelen af din saldo, før du kan hæve penge, der er sat ind på vores marked.
Hvis du i fremtiden ønsker, at dine midler automatisk skal returneres til din personlige tegnebog efter en annulleret eller mislykket ordre, er du velkommen til at slå 2fa-autentificering til i din profil og indtaste en krypto-refusion".

Jeg kunne heller ikke få et køb, der blev leveret til min postkasse. De leverandører, jeg har talt med på dette websted, er ikke villige til at give sporings-id'et eller komme med en undskyldning for at have forlagt sporings-id'et. Det er latterligt, at dette marked (sorte marked) stadig anses for at være nogenlunde hæderligt på andre websteder med næsten ingen kritik i modsætning til ares og incognito. Dette er et klart exit-svindel, smh. Jeg skulle have lavet bedre research, lol.
 

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Jeg synes ikke, at det er skørt, at denne side stadig er knyttet til deres hjemmeside. På en måde giver det dem mulighed for at bevare den troværdighed, de engang havde. På et tidspunkt tror jeg, at sort pyramide var et legitimt marked. Nu svindler de og tillader ikke deres kunder at trække penge ud.
 
Top