Question Indikatorer for, hvilke sælgere man kan stole på

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej med jer,

Jeg spekulerer på, hvordan man kan forstå, hvilke leverandører man kan stole på. Jeg kender til de "betroede leverandører" (der er kun få) og til escrow-tjenesten.
Men på brugerprofilen står der kun aftaler (f.eks. 2), reaktionsscore (17), badges (1), point (3) ... Hvordan skal man læse dette? Betyder det, at sælgeren indtil videre kun har solgt to gange (2 tilbud)? Findes der en liste over leverandører, der har vist sig at være troværdige?

Tak skal du have!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Som tidligere ejer af en postordreforretning i 8 år kan jeg fortælle dig det. Der er ingen ende på de spørgehuller, der vil have dig til at uddanne dem til at være dine konkurrenter gratis. Mange insisterer på, at det er deres ret at spilde din tid med 100 spørgsmål og aldrig købe noget. Erfarne sælgere har ikke meget at sige. Du siger, hvad du vil have. De fortæller dig, om de har det eller kan skaffe det. Du betaler deponeringen. Du får lortet. Du frigiver pengene. Intet andet behøver at blive sagt. En sælger på denne side har ikke sendt mig en besked i løbet af 5-6 handler en eneste gang.
Det er rimeligt at have et spørgsmål, men der er alligevel ingen garanti for, at sælgeren kender svaret. 90 % af renhedskravene på det mørke net er fejlagtige. Mange anmeldere har ingen tidligere erfaring med det stof, de anmelder. Der er ingen absolutter eller garantier på det mørke net. Du kan ikke anmelde et produkt uden at kunne teste det. "Det føles underligt" eller "det er lidt svagt" er ikke nok. Et omfattende reagenssæt og lidt research er det mindste obligatoriske hjemmearbejde.

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Undskyld for spamming

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reagerer specifikt med aminer. Der findes to formuleringer af Simons. Den ene har 2 % aldehyd og den anden 2 % acetone (i del A) med aldehyd reagerer det med primære aminer (som amp eller mda), og med acetone reagerer det med sekundære aminer (f.eks. meth og MDMA) Simons er kun en amintest.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis min profil siger 0 tilbud, så jeg går ud fra, at det kun tæller, når du sælger noget, for jeg har købt en hel del ting.
@leefork340 der er "tillidssælgere" på dette websted. Jeg har fået en masse ting fra en af dem. Jeg har aldrig haft et eneste problem fra hans side. En gang skrev jeg et nummer forkert på adressen og sendte meth og kokain til en værdi af 400 dollars til det forkerte hus.

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Det sved virkelig at ramme den "komplette aftale", når jeg ikke fik lortet, men det var min egen skyld, og det var en dyr fejltagelse fra min side. Jeg er stadig ikke rigtig kommet mig over det økonomisk. Jeg er med på, at hun køber 1/4 oz og lort, den ordre annoncerede meth
Og to gram kokain
. Begge dele fik jeg fra fyren før og var tilfreds med også hans ecstasy

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Nej, jeg har det sådan, at jeg købte for 100 dollars forskellige stoffer (cat, molly osv.) af en person, og jeg tror, at de måske blev beslaglagt, men jeg betalte alligevel, da han skulle bruge pengene til forsendelse. Jeg fik et sporingsnummer og det hele, og det har ligget i lageret siden den 29... det ser ikke godt ud. Jeg ved godt, at 100 ikke er meget, men jeg er flad, haha.

Men jeg er ked af, at det skete for dig :c

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Jeg siger, at du skal bestille og bruge nogle penge, indtil du finder den sælger, der passer til dine behov, og lave priser giver normalt også dårlig kvalitet.
& tjek anmeldelser :)