Question Indikatorer for, hvilke sælgere man kan stole på

frombtctosol

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej med jer,

Jeg spekulerer på, hvordan man kan forstå, hvilke leverandører man kan stole på. Jeg kender til de "betroede leverandører" (der er kun få) og til escrow-tjenesten.
Men på brugerprofilen står der kun aftaler (f.eks. 2), reaktionsscore (17), badges (1), point (3) ... Hvordan skal man læse dette? Betyder det, at sælgeren indtil videre kun har solgt to gange (2 tilbud)? Findes der en liste over leverandører, der har vist sig at være troværdige?

Tak skal du have!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
afaik "deals" sektionen tæller kun deals med escrow, så de kunne have solgt mere, men det vil ikke dukke op, fordi webstedet ikke har nogen måde at fortælle. ligesom jeg har fået lort af her før, men det siger, at mine deals r 0, fordi det bare er gratis prøver, så jeg behøvede ikke at betale.

reaktionsscore er bare, hvor mange likes de får på deres indlæg/svar. det hjælper med at måle, hvor vellidte de er i fællesskabet. det har ikke meget at gøre med salg, men jeg ville nok stole på en forhandler med en højere reaktionsscore, da det viser, at de er integrerede.

Jeg tror, at badges bare er ting som "nyt medlem", "medlem" og "beboer". Vi har alle kun ét, men det hjælper med at fortælle dig, hvor længe brugeren har været på siden. Nye medlemmer har været aktive i mindre end en måned. Medlemmer har været aktive i omkring en måned. beboere har været aktive i mindst 2 måneder. der er andre kategorier som nye sælgere, sælgere, producentsælgere osv, men jeg ved ikke så meget om dem. jeg ved kun, at man skal fremvise beviser (som f.eks. ens laboratorieopsætning), hvis man vil være producentsælger.

point betyder ikke rigtig noget. det er bare små ting som "den her person har fået 25 likes, så de får 3 point" eller noget i den stil. det er sødt, men siger ikke så meget lol. du kan se, hvilke point der er for hvilken "præstation" på deres profiler, hvis du er interesseret :3

hvis du vil vide, hvilke leverandører du kan stole på, så se på anmeldelser. selv pålidelige leverandører kan have dårlige produkter nogle gange. tag alle anmeldelser i betragtning, men dem med billeder er helt sikkert mere værd

håber det hjalp ^_^

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
43
Deals
16
En pålidelig leverandør, der altid vil være på scenen, er den, der bekymrer sig om alle typer kunder, også de små. Tilgængelighed 12/7 bør være standard. For mig personligt forstår jeg ikke de "leverandører", der ikke har brug for kontakt med deres kunder. Nogen vil måske bare tale eller spørge om noget. Ikke kun penge penge penge. Alt handler IKKE altid om penge. Hav en dejlig dag til alle

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Som tidligere ejer af en postordreforretning i 8 år kan jeg fortælle dig det. Der er ingen ende på de spørgehuller, der vil have dig til at uddanne dem til at være dine konkurrenter gratis. Mange insisterer på, at det er deres ret at spilde din tid med 100 spørgsmål og aldrig købe noget. Erfarne sælgere har ikke meget at sige. Du siger, hvad du vil have. De fortæller dig, om de har det eller kan skaffe det. Du betaler deponeringen. Du får lortet. Du frigiver pengene. Intet andet behøver at blive sagt. En sælger på denne side har ikke sendt mig en besked i løbet af 5-6 handler en eneste gang.
Det er rimeligt at have et spørgsmål, men der er alligevel ingen garanti for, at sælgeren kender svaret. 90 % af renhedskravene på det mørke net er fejlagtige. Mange anmeldere har ingen tidligere erfaring med det stof, de anmelder. Der er ingen absolutter eller garantier på det mørke net. Du kan ikke anmelde et produkt uden at kunne teste det. "Det føles underligt" eller "det er lidt svagt" er ikke nok. Et omfattende reagenssæt og lidt research er det mindste obligatoriske hjemmearbejde.

• Like
Reactions: vis
View previous replies…

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jeg bestilte engang fra et marked på tor, og sælgeren bad mig om forsendelsestips, så jeg annullerede naturligvis den ordre lmao

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jeg gav ham dog stadig nogle tips baseret på min egen erfaring med at sende til/fra mit land, men det var ikke særlig tillidsvækkende, at han ikke vidste, om landet skulle stå på pakken.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Et reagenssæt er også et MUST, hvis du bestiller fra en hvilken som helst kilde, på gaden eller online, det er ligegyldigt, selvom sælgeren selv mener, at produktet er rent, har du ingen idé om, hvorvidt de har fået det fra en anden, der hævdede, at det var rent, men det var det faktisk ikke, hvad angår renhed, er der ingen rigtig nem måde at teste det på derhjemme for de fleste lægemidler, i hvert fald ikke uden en spektroskopi- eller kromatografiopsætning.

Jeg har set nogle gode resultater med at teste visse forbindelser via TLC, men kolorimetriske tests er svære at bestemme renheden nøjagtigt ud fra og vil kun give dig et skøn, hvis du skal teste derhjemme, i det mindste for amfetaminrenhed, vil jeg anbefale at bruge omkrystallisering for at få de bedste resultater, især hvis du skal veje doser ud til et andet formål som pillepresning.

Jeg har hørt, at nogle mennesker har haft gode resultater ved at bruge simpel smeltepunktsanalyse til at teste renheden af sulfatamfetamin.

Der findes også bærbare massespektrometre, men de er meget dyre, jeg var heldigvis i stand til at finde et relativt billigt.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Hvis du tester amfetamin, skal du huske, at derivater som metamfetamin og andre amfetaminisomerer ikke let kan isoleres ved hjælp af de fleste reagensforsøg, især det mest almindelige til test af amfetamin, nemlig Marquis-reagenset.

Hvis du er mest bekymret for, om metamfetamin er substitueret, så er den eneste kolorimetriske test, jeg kan komme i tanke om, der kan give en mærkbar forskel, Freohde-reagensen, men den er stadig upålidelig.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jeg har hørt om et reagens ved navn Simons, som måske kan afklare et resultat fra en test som Marquis, da det angiveligt ikke reagerer på almindelige amfetaminer, men stadig reagerer positivt på metamfetamin, men jeg er ikke helt sikker på, om det er rigtigt, og jeg har mine tvivl, da det stadig fungerer ved at påvise selve aminerne, så jeg tror ikke rigtig, at der ville være en mærkbar forskel.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Undskyld for spamming

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Sådan er det ikke, vi er her for at lære. Marquis-reagens er 19/1 svovlsyre/formaldehyd. Det har jeg derhjemme.
Jeg foretrækker at bruge titrering til renhedstest. En smeltetest kan være nyttig, når du tilføjer titreringsresultaterne. Du ved f.eks., at kokainen er titreret til 70 %, og nu kan smeltetesten give dig en nøjagtig måling af smeltepunktet for forfalskningsstofferne.
Jeg har det på mit sd-kort, så jeg kan lave en plan over, hvilke reagenser jeg kan bruge til at identificere stoffer.
F3WuF7aGU0

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Er reaktionen mellem metamfetamin og amfetamin virkelig så åbenlys med simons? Jeg ved ikke, hvad detektionsmekanismen er for det reagens, men jeg har ikke hørt om et reagens, der pålideligt kan skelne forskellige aminer fra hinanden uden yderligere test.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Nå ja, jeg har lavet lidt research, og ja, Simons kan faktisk identificere sekundære og primære aminer hver for sig, hvilket jeg ikke var klar over.

Jeg må lave nogle tests med de prøver af metamfetamin, jeg har gemt.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Med hensyn til dette websted er jeg ikke sikker, da jeg aldrig har bestilt fra en sælger her, og jeg er ikke sikker på, at mange overhovedet ville sende til mit land, men tidligere har jeg ret ofte set metamfetamin blive solgt som 4MMC og Adderal, helt op til Concerta endda, jeg har personligt ikke gode reaktioner på metamfetamin, hvilket jeg formoder skyldes dets evne til at krydse blod-hjerne-barrieren meget lettere, jeg er diagnosticeret med ADHD, og min primære grund til at bruge amfetamin, der ikke kommer fra lægemidler, er, at jeg er blevet forhindret i at få recept på grund af anden brug af rekreative stoffer.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Jeg bestiller typisk ikke presset Adderall, min præference er Speed presset i mine egne piller, jeg kan kontrollere doseringen, og det fungerer godt for min ADHD efter min erfaring, min største bekymring er at få noget som en syntetisk katinon i stedet for en faktisk amfetamin, Selv når jeg stoler på en sælger, tester jeg typisk altid nye forsendelser, da der ikke er nogen, der fortæller deres forsyningskæde, og hvis den er lavet af dem selv eller fra en anden kilde, der måske ikke er sandfærdig for dem, og desværre har jeg mødt meget få leverandører, der aktivt tester deres eget produkt for urenheder eller afskårne stoffer.

Last edited:

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Baseret på det, jeg har testet, og det, jeg lærte, da jeg studerede farmakologi, er der ikke den store effektive forskel på speed og adderal, når aminen er korrekt angivet, og med den rette dosering er effekten af speed omtrent den samme, og fordelen er, at jeg ikke behøver at vente i månedsvis på en genopfyldning, og jeg kan fortsætte med at bruge andre ikke-stimulerende rekreative stoffer uden at skulle bekymre mig om en tilfældig narkotest hos min læge og miste adderal-recepten.

Speed er også bare meget billigere i det doseringsområde, som jeg typisk befinder mig i. 1 gram god speed kan give mig omkring 20-30 individuelle piller afhængigt af doseringen med samme effekt som adderal til en brøkdel af prisen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Simons reagerer specifikt med aminer. Der findes to formuleringer af Simons. Den ene har 2 % aldehyd og den anden 2 % acetone (i del A) med aldehyd reagerer det med primære aminer (som amp eller mda), og med acetone reagerer det med sekundære aminer (f.eks. meth og MDMA) Simons er kun en amintest.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Så leverandører med masser af salg og et flertal af positive anmeldelser (ikke mange negative anmeldelser på det seneste. ) Disse er altid et godt bud. Jeg vil gerne vide, om leverandøren er nogenlunde aktiv, så jeg sender et BS-spørgsmål, der kan besvares med et ja eller nej. Leverandører ønsker ikke at skulle bruge 6 timer på at svare på beskeder. Et eksempel kunne være "Er dit ukrudt dyrket udendørs?". Til sidst skal du bruge escrow. Det er dit sikkerhedsnet. Hvis du opbygger en god rapport med din leverandør, kan du vælge at handle direkte. Du skal bare vide, at du kan miste dine penge.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
@fidelis min profil siger 0 tilbud, så jeg går ud fra, at det kun tæller, når du sælger noget, for jeg har købt en hel del ting.
@leefork340 der er "tillidssælgere" på dette websted. Jeg har fået en masse ting fra en af dem. Jeg har aldrig haft et eneste problem fra hans side. En gang skrev jeg et nummer forkert på adressen og sendte meth og kokain til en værdi af 400 dollars til det forkerte hus.

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Ja, det samme, jeg købte noget, og min handelstæller ændrede sig ikke. Jeg spurgte Heisenberg om det, og han sagde, at den kun stiger, hvis du er sælger. det er noget lort, men pyt med det.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Det sved virkelig at ramme den "komplette aftale", når jeg ikke fik lortet, men det var min egen skyld, og det var en dyr fejltagelse fra min side. Jeg er stadig ikke rigtig kommet mig over det økonomisk. Jeg er med på, at hun køber 1/4 oz og lort, den ordre annoncerede meth
Og to gram kokain
. Begge dele fik jeg fra fyren før og var tilfreds med også hans ecstasy

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Nej, jeg har det sådan, at jeg købte for 100 dollars forskellige stoffer (cat, molly osv.) af en person, og jeg tror, at de måske blev beslaglagt, men jeg betalte alligevel, da han skulle bruge pengene til forsendelse. Jeg fik et sporingsnummer og det hele, og det har ligget i lageret siden den 29... det ser ikke godt ud. Jeg ved godt, at 100 ikke er meget, men jeg er flad, haha.

Men jeg er ked af, at det skete for dig :c