Question Sådan renser du beskidt metamfetamin

jeff

Don't buy from me
New Member
Joined
May 27, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej alle sammen, jeg er ny her, og jeg tænkte på, om I kunne hjælpe mig med at finde den nemmeste måde at rydde op i mit beskidte meth. Det har haft et kort ophold i skraldespanden og har nu noget snavs i sig.
Min idé var at opløse det i vand og filtrere det. Bagefter kunne jeg koge vandet af og skulle stå tilbage med rene krystaller, ikke?
Tak på forhånd.
 

Attachments

  • 79y2hNmgRj.jpeg
    79y2hNmgRj.jpeg
    4.4 MB · Views: 262

Daveibrilator23

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2023
Messages
1
Reaction score
4
Points
3
Jeg bruger acetone til at rengøre ... kom lidt salt i en kop og tilsæt acetone ... saltet fjerner vand fra acetonen, og det er det, du skal bruge til at rengøre dine ting....

Ret mig venligst, hvis jeg tager helt fejl.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Tak for ideen med salt! Jeg har brugt ren acetone.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Gode metoder omfatter iskold acetone (100 %, tørret med magnesiumsulfat eller 3A-molekylærsiver), som er en skylning. Kogende varm 99+% isopropylalkohol tørret på samme måde er fantastisk 🤩 og det inddampede og 3. er destilleret vand. Det opløser så mange ting, at det ikke stopper ret meget. Knus det først til enhver metode. Acetone, selv vandfri, opløser noget meth. Så lad det ikke ligge i blød.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg har prøvet at tørre IPA 99 % og acetone 99 % renhed med magnesium, og hver gang var resultatet en fejl. Hver gang jeg gjorde det, fik jeg magnesiumpulver flydende i den flydende del, og det var helt umuligt at filtrere dem ud.
Jeg har også læst, at vand + NaCl ikke kan blandes med acetone og IPA, så det er sandsynligvis en god måde at tørre opløsningsmidler med en sådan renhed på.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Af en eller anden grund (høj på meth) beskrev jeg oprensning. Støv det af og ryg det. At opløse det i lidt vand og køre det gennem et filter virker endda overkill. Ved du, hvilke reaktanter og biprodukter der sandsynligvis er i det? Det er helt sikkert værre end snavs
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Fordi jeg ikke ville købe en stor metaldåse, købte jeg noget Acetone-neglelakfjerner. Den er 100 %, men jeg lagde ikke mærke til, at den indeholder en lille mængde Denatonium Benzoate, som jeg aldrig har hørt om før, men som de åbenbart er begyndt at putte i alting nu. Grunden til, at de er begyndt at putte Denatonium Benzoate i alt, er, at det åbenbart er det mest bitre stof, man kender til. Det er åbenbart så bittert, at en lille mængde i acetone gør det næsten umuligt for et menneske at drikke. Jeg har aldrig tænkt på at drikke acetone, men det er der åbenbart mange piger til neglelakfester, der gør (jeg vidste ikke engang, at neglelakfester var noget, der fandtes). Det er det, de begyndte at putte i frostvæske, så hunde ikke ville drikke det.

Tilsyneladende er bitterhedstærsklen 0,05 ppm (parts per million). I kulminesprog svarer det til 1/2 gram pr. ton! Det er en 1/2 mm pr. KM! For mennesker er det et sted omkring 10 ppm bitterhed, at halsen lukker sig, og munden begynder ukontrolleret at gøre, hvad den kan, for at få bitterheden ud. Det giver som regel piskesmældslignende nakkespændinger. (Det har jeg lige læst, lidt underligt, ikke?)

Nå, men jeg ville høre, om der er andre, der er stødt på det her, og få nogle tips.

Jeg har acetone i fryseren lige nu, klar til at give nogle produkter en god vask. Da jeg tager det oralt, er jeg bekymret for, at Denatonium Benzoate gør det rensede produkt for bittert til at få ned. Jeg prøver ->🤪

Min plan er bare at rense lidt og se, hvordan det går. Jeg tænker, at da produktet i sig selv normalt er superbittert, hvad er så lidt mere? Jeg tænkte også på at prøve cola for at få det ned. Men hvis det er så bittert, som jeg tror ... så er det måske meget cola på én gang?

Jeg er 90 % sikker på, at hvis jeg drak den med et shot whisky eller tequila, ville min mund ikke opdage, at jeg havde snydt den, før det var for sent! Og så jage det med en cola eller måske en skefuld sukker? Men ak... Jeg er holdt op med at drikke. Det virkede som en god idé på det tidspunkt 😒

Ønsk mig held og lykke!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ja, det ændrer smagen en smule. Min kone vil ikke ryge den, når den er blevet skyllet med acetone. Hun siger "føj, hvad har du gjort ved det?" På det seneste har 100 ml kogende iso pr. gram og en hurtig omrøring og en tur gennem Buchner-filteret hjulpet mig godt, og normalt er der omkring 15 vægtprocent af nogle ukendte krystaller tilbage i Buchner-filteret. Muligvis MSM
.
 

xile

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2023
Messages
102
Reaction score
50
Points
28
Efter min mening bør du opløse det i vand eller ipa/vand eller vodka, filtrere det og krystallisere væsken. Bare arbejd med snavs, ikke med uklart syntetiseret produkt.
 
Top