ja, jeg forstår, men jeg tænkte, at jeg lægger billeder ud, måske er det sikkert eller sikrere end normalt web, så jeg undrede mig over, hvorfor et darkweb-websted, når der er en normal version ... jeg undrer mig bare over, at jeg kan lide dette websted meget godt. men i fremtiden vil jeg bestille, hvad jeg vil, jeg gik til det hollandske fængsel ikke meget af et problem, men nu er jeg fyret, og den kælling af en worksuplyer betaler mig ikke, og jeg kan ikke bede om hjælp, fordi jeg arbejder der på papir. Jeg siger dette, fordi jeg ønsker at sælge måske et produkt, der er for renhed og minimal skade på kroppen jeg solgte kokain base coke og beskidt speed og hvad ikke. jeg blev busted! men nu er jeg uden penge! min opsparing jeg gav til min lillebror, men nu har han ikke det.. så måske vil jeg sælge amfetamin og lovlig medicin, fordi jeg kan få dem. men ikke køre rundt ... de spørger mig for meget, om jeg kan vise, hvad jeg har i min bil..... som darkweb måske skal jeg prøve det (amfetaminfosfat)..... undskyld spammen