Hvordan har du hørt om os? Det er vigtigt for os.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vores forum er ikke svært at finde på internettet, og meget snart vil dette forum blive forbundet som det sted, hvor vejen til at skabe hemmelige laboratorier begynder. Allerede nu overgår vi med hensyn til indholdets kvalitet næsten alle lignende internetressourcer, som du kender.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
ja, jeg forstår, men jeg tænkte, at jeg lægger billeder ud, måske er det sikkert eller sikrere end normalt web, så jeg undrede mig over, hvorfor et darkweb-websted, når der er en normal version ... jeg undrer mig bare over, at jeg kan lide dette websted meget godt. men i fremtiden vil jeg bestille, hvad jeg vil, jeg gik til det hollandske fængsel ikke meget af et problem, men nu er jeg fyret, og den kælling af en worksuplyer betaler mig ikke, og jeg kan ikke bede om hjælp, fordi jeg arbejder der på papir. Jeg siger dette, fordi jeg ønsker at sælge måske et produkt, der er for renhed og minimal skade på kroppen jeg solgte kokain base coke og beskidt speed og hvad ikke. jeg blev busted! men nu er jeg uden penge! min opsparing jeg gav til min lillebror, men nu har han ikke det.. så måske vil jeg sælge amfetamin og lovlig medicin, fordi jeg kan få dem. men ikke køre rundt ... de spørger mig for meget, om jeg kan vise, hvad jeg har i min bil..... som darkweb måske skal jeg prøve det (amfetaminfosfat)..... undskyld spammen
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vores projekt er placeret i onion space, i clearnet har vi bare en gateway.
 

dnkr

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 11, 2022
Messages
19
Reaction score
7
Points
3
Er det sikkert at bruge gateway-versionen? Jeg fandt dette fantastiske projekt, da jeg undersøgte ADBB og 5CL på Google.
Siden er forresten nogle gange langsom til at indlæse. Hvis du har brug for hjælp til hurtigere servere eller noget, kan jeg donere til dette vidunderlige forum. men for at være ærlig er det 99 % hurtigere end andre løgsider, så jeg er nok bare ikke vant til at bruge tor lol

EDIT: Glem det, jeg har lige fundet afsnittet "betalt". Jeg vil helt sikkert købe et medlemskab meget snart! (Jeg vil spare op til RC-sektionen :D)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Til en simpel undersøgelse af information, ja, det er sikkert.
Men det er bedre at bruge løgversionen af webstedet, den er endnu mere sikker. Listen er kun tilgængelig via løgversionen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Jeg har fundet jer på Dread, og jeg er mere end glad for at have sluttet mig til fællesskabet.

Indtil videre har det været PRÆCIS, hvad jeg havde brug for til at arbejde på mit store projekt, og jeg kunne finde leverandører til de anklagere, jeg manglede, meget hurtigt, og den første aftale sker meget snart med din escrow.

Tak for jeres arbejde, og pas på jer selv!

Med venlig hilsen,

Koko
 

Gerald Cotten

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 16, 2022
Messages
32
Reaction score
30
Points
18
Fandt dette forum på Dread!

Jeg sætter virkelig pris på det lille, men voksende fællesskab her.

Jeg har kun fulgt med og læst indlæggene i de sidste par måneder, men jeg ser frem til at være mere aktiv!
 
Top