- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 13
Rapporter erfaring her. Ingen billeder, beklager at kameraet på min telefon gik i stykker. Jeg var lidt utålmodig og troede først, at det var for godt til at være sandt, da det tog et øjeblik for Glitchy at komme i gang med det hele, men efter ventetiden skinnede lyset igennem. Jeg er en meget erfaren cathinon-bruger, jeg har selv lavet et par stykker, men jeg har aldrig haft fornøjelsen af at prøve mephedron. Det tog ca. 8 dage for prøven at nå frem til USA. Da den nåede frem, var jeg nødt til at prøve. Jeg vejede 0,22 g og smeltede det ned i 1,5 ml vand og gik efter at plugge i stedet for at bruge en nål første gang. Det tog godt 15 minutter at komme helt i gang, men det er sgu meget ligesom MDMA, men en smule mindre empatisk i mangel af et bedre ord. Til sammenligning er jeg 31 år og har været ude af fuld afhængighed af heroin, crack og hvad som helst, jeg kunne få fat i, især katinoner, i omkring 1,5 år efter at have brugt tunge stoffer i 13 år. Nu klarer jeg mig godt med lejlighedsvise sjove stunder. Dette var en af de bedste oplevelser, jeg har haft med noget stof, så det siger ikke så lidt. Min kæreste gjorde det ikke, men hun nød det virkelig også, hvis du forstår, hvad jeg mener . Jeg vil dele dette websted med venner og fortsætte med at tage på eventyr her selv. Min kammerat prøvede også noget og var vild med det.