Du har slam. Ingen suppe til dig! (Suppe=psuedo)
De fleste piller kan du ikke bruge alkohol af nogen art på. 1 ml alkohol aktiverer noget, der omdanner psuedo til natriumklorid og skaber en uendelig mængde gak.
Vand aktiverer også denne gakk, så glem alt om at bruge vand som opløsningsmiddel eller freebasing af psuedo. Jeg har kun fundet én metode, og jeg tøver med at offentliggøre den, fordi gak-producenterne og pilleformulatorerne også læser disse fora og vil ændre deres formel for at bekæmpe enhver succes fra hemmelige kemikere.
Men hemmeligheden er en vask med ikke-kloreret bremserens. Fås hos Walmart eller andre bilforretninger i alle lande.
Spray på pillemassen, og lad den trække i 15-20 minutter eller længere, hvis du ønsker det. Filtrer pillemassen, og kassér væsken. Gentag dette trin, indtil der ikke kommer mere gak eller olie ud i vaskevæsken.
Nu kan du opløse pillemassen i xylen, ether eller hexan, hvis du kan få fat i det. QD electronics cleaner er for det meste hexan, men jeg har aldrig brugt det til gasning. Filtrer og inddamp opløsningsmidlet, eller tilsæt natriumhydroxidopløsning, hvis du har brug for freebase til reduktion af birk. Udbyttet er konsekvent 90%+ af MEGET ren psuedo.
Rengøringsmidlet til bremsedele opløser al gakk og alle tilsætningsstoffer. Opløser faktisk alt og alle undtagen psuedo. Prøv det på et par tabletter først, for jeg har ikke prøvet det på alle mærker og formuleringer, men jeg er ikke blevet skuffet endnu. Jeg har en pille af et bestemt mærke, og jeg kan vaske to gange med bremserens og bruge pillemassen, som den er, i en reduktion med hydriodic acid, fordi alt, hvad den efterlader, er ren psuedo. Ingen kogende opløsningsmidler!!!
Prøv det og se, og held og lykke, venner.