Question At lave meth for allerførste gang.

03wise03

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kan nogen forklare de grundlæggende ting om meth-fremstilling, og hvordan jeg kan starte det? Jeg har pseudoen, men ved ikke noget om andre ting
Jeg vil gerne lave omkring 3,5 ounces.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Jeg kan ikke fortælle dig andet end, at du skal begynde at læse på forummet. Der er mere information, end du har brug for til det, du prøver at gøre. Jeg prøver at hjælpe folk, men det lader til, at du ikke har brugt en halv time på at læse indlæggene om dit emne. Hvis du havde, kan jeg ikke forestille mig, at jeg ville stille et så bredt spørgsmål.
 

03wise03

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jeg forstår ikke en skid, det er så skide kompliceret.... jeg vil have en video eller noget....
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Bro, der er bogstaveligt talt videoer trin for trin på dette websted. Meth er dybest set affald, og det tiltrækkende ved det var, at det var så nemt at lave, når man kunne gå i Walmart og købe 10-50 pakker pseudoefedrin. Der er stoffer derude, som blæser hjertet ud af brystet på dig ved 35 mg. Og det er ikke dyrt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Du reducerer ephedrin, pseudoephedrin, norephedrin, phenylpropylamin eller phenylacetalcarbonol med 1 iltatom. 😅😆😁😄
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Når jeg har ludvasket min reaktion, kan jeg trække olien ud og destillere den for at rense slutproduktet. Og når rød og jod reagerer for at lave hi, er det en gas, så skal den have ho2 for at blive i kolben?
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Tag 5 liter plastkrukke, lav amalgamation, når din aliuminium er klar, tilsæt 100mil metylamin 40% i metanol, tilsæt 10mil bmk, bland og tilsæt til reaktionsbeholderen, og vent, indtil den begynder at varme, tilsæt ballon og ryst hver 10 min 2h, tilsæt noget Naoh og vent 2h mere, så opløses alt aliuminium og bliver gråt slam, destillere og hcl gas eller enhver anden metode, du vælger, men læs først basics, hvordan man laver god amalgamation.
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
40mil 40%metylamin i vand, til 10mil bmk.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Han laver hydridoic acid/ phosphorus, ingen methylamine involveret. Som jeg sagde på min væg, er der ingen fordel ved destillation. Måske ville du få 1-2% renhed, men den vægt, du ville miste, er meget mere procent. Tilsætning af vand foretrækkes ikke, medmindre du er nødt til det, for at starte det, så er det kun et par ml.
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Ville det så være bedre at krystallisere det? Med gas og omkrystallisere i skår ved at varme det op i toluen. Ville det splintres på den måde?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg er ret sikker på, at du vil have et dobbelt opløsningsmiddel for at få de bedste resultater. Jeg tænker på at udtrække basen med upolær boble eller syrne den til bundfald og derefter omkrystallisere i dobbelt opløsningsmiddel.
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Hvad er dobbelte opløsningsmidler? Som en blanding af toluen og nafta?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Sådan, men nok ikke så specifikt, at det mindre opløsningsmiddel er et, som målet ikke er opløseligt i. Jeg mener, at der er en omkrystallisationsvideo i videosektionen, der fortæller dig, hvad der er bedst, og forklarer hvorfor.
 
Top