Question kan nogen fortælle mig, hvad jeg skal bruge for at drive et hemmeligt narkolaboratorium [Jeg har læst PDF'en, men kan ikke forstå den].

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jeg vil gerne vide, hvad jeg skal bruge for at drive et hemmeligt narkolaboratorium. Jeg har læst PDF'en om hemmelige narkolaboratorier, men det er svært for mig at forstå.
Forklaringer ville hjælpe mig meget.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,891
Deals
1
Kan du sige, hvilket kemikalie der er dyrt ud fra denne liste? Disse reagenser er også ganske sikre og lovlige.
  • 100 g BMK-glycidatether (cas 80532-66-7; cas 41232-97-7; cas 5449-12-7);
  • ~20 g NaOH eller KOH;
  • ~80 ml HCl (35 %) eller 100 ml H2SO4 (45 %);
  • ~600 ml DCM eller petroleumsether;
  • ~100 g MgSO4 eller Na2SO4;
  • ~500-600 mL destilleret vand;
  • ~ 50 g NaCl (valgfrit);
Hvilket billede mener du?
Det giver kilde med svar på typiske spørgsmål, nogle mennesker synes, at det er meget let at stille spørgsmål som "Hvad er a-olie eller hvad er rund bundkolbe" i stedet for at bruge google. Selvfølgelig vil jeg ikke skrive den samme forklaring flere gange. Nogle gange må man selv finde svar i stedet for at kræve svar med skum om munden.
Du kan finde en leverandør af p2np via BB forum Listing.

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Reaction score
46
Forkert start, hvis dette er en stumbelnlock, tænk over, hvad der kommer videre, og hvis det er din ting, ingen vittighed ven, vær sikker og få mere info, hader at læse op, at en anden ven sprængte sig selv op eller brændte sit ansigt af, det er ingen vittighed, det er et rigtigt farligt job, vær venlig ikke at undervurdere det, jeg siger ikke gør det, vær venlig at gøre mere reaserge for dig toutch noget,
Jeg mener det som en ven, der mener det godt og ønsker at se dig få succes med det.
Pas på dig selv