BK-MDMA-SYNTESE NEM OG HURTIG METODE.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Endelig proces fra 500 g 2b3'4mp 390 g rene brune colakrystaller af BK-MDMA.
 

Attachments

  • Ek1tclWuq0.jpg
    Ek1tclWuq0.jpg
    4.6 MB · Views: 558
  • 7ZfNqpW4Rj.jpg
    7ZfNqpW4Rj.jpg
    3.8 MB · Views: 543
  • gDbkU1xEoH.jpg
    gDbkU1xEoH.jpg
    4.6 MB · Views: 530
  • VA5UHKLByM.jpg
    VA5UHKLByM.jpg
    4.5 MB · Views: 539
  • 4BaWFLbngl.jpg
    4BaWFLbngl.jpg
    4.2 MB · Views: 525
  • 78epyjGXKZ.jpg
    78epyjGXKZ.jpg
    3.8 MB · Views: 497
  • cBFpW6X2m0.jpg
    cBFpW6X2m0.jpg
    5.4 MB · Views: 952
  • fv6YiZePMg.jpg
    fv6YiZePMg.jpg
    5.4 MB · Views: 943
  • tSW0P18hQs.jpg
    tSW0P18hQs.jpg
    4.2 MB · Views: 515
  • 79S1fiI62s.jpg
    79S1fiI62s.jpg
    4.4 MB · Views: 555
View previous replies…

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Hvad ml vand acetone og gram bo MDMA pulver du bruger til at gøre krystal og hvad temp værelse du har ?
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
1g f pulver til 1'5ml acet+1ml h2o
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Hvad ml vand acetone og gram bo MDMA pulver du bruger til at gøre krystal og hvad temp værelse du har ?
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Fik kun methylamine hcl.

Ville dette virke, methylamin hcl opløst i vand og derefter basificeret med NaOH, og derefter fortsætte med reaktionen?
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Udførte proceduren i 1/10 skala.
Hoppede over ethylacetatekstraktioner fra det vandige lag (ethylacetat genopfyldes stadig)
Separationstragtbillede, jeg antager, at de hvide partikler er NaCl dannet som et biprodukt efter freebasering af methylamin hcl med natriumhydroxid
DCM blev aldrig inddampet, selvom det blev vasket med vand 3 gange, fortsatte direkte til tilsætning af HCl uden acetone
Råkrystaller vejede i alt 15 g (billedet er kun en del af væsken, da en del af den blev opbevaret som backup i tilfælde af, at mangel på acetone forårsager et problem)
Rå krystaller blev derefter knust og omkrystalliseret med methanol, 1 time RT derefter 2 timer fryser derefter filtreret.
Resulterede i hvidt pulver, laver en smeltepunktstest i morgen for at udelukke, om det er NaCl, og pulveret er fra den fremskyndede omkrystallisering

Fqm4tsQEnu


91rwN8jnxL


TltbJVdYUC


B6x73GCYma
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Rekrystalliser den endelige hvide produkto un acetone med metanol og H2O og sæt billedet af de endelige krystaller for at se resultatet af de endelige krystaller kære, men se godt ud!!!
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Hvad er engrosprisen pr. kg bk-MDMA (3,4-methylendioxy-N-methylcathinone) på det europæiske marked?
Og ville et sådant stof være kompatibelt med EZKITS Single Use MDMA Purity Test Kit?
Mange tak!!!
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Det samme som mdma
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ved du, hvor meget MDP2P jeg skal bruge for at fremstille 1 kg MDMA?
Tak for det!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Ingen ezkit sat gul
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Hvad mener du, min ven? EZ kits har et kit til at kontrollere renheden af MDMA, og mit spørgsmål var, om dette kit også kan bruges til at kontrollere renheden af BK MDMA.
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Min mælk :)
Om dage får cristal
 

Attachments

  • X9pUDvGKBy.jpeg
    X9pUDvGKBy.jpeg
    6.1 MB · Views: 530
  • fgDLEFsUzH.jpeg
    fgDLEFsUzH.jpeg
    6 MB · Views: 529

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hej min kære bror ... et spørgsmål ... hvorfor er min finger så mælkeagtig og fedtet ... burde krystallerne ikke dannes sådan ... jeg tror, der er noget galt? Del venligst med mig, hvis du vil have det endelige resultat privat ... og hvis jeg kan hjælpe dig med noget andet, vil jeg være glad ... det viser, at du er et godt menneske ... lad os tale privat, hvis du ønsker det. Jeg kan hjælpe dig mere og bedre. ... Jeg vil også samarbejde med dig med forløberen, hvis det stadig er nødvendigt.
 
View previous replies…

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Nu nej tak, jeg har precursor, hvor meget jeg vil have, jeg kender alle trin og bedre som din syntese meget lettere og hurtigere. Og min bk er meget mere ren
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Disse kvartser er fremstillet for at opnå maksimal renhed med flere vaske af den frie base, indtil den er helt gennemsigtig ved hjælp af H2O og natriumbicarbonat.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
men i omkrystalliseringsfasen var det aldrig så tykt i processen, HCl-saltet blev altid opløst perfekt i acetone og vand, hvilket efterlod det helt gennemsigtigt og ikke så tykt ... måske omkrystalliserer du produktet på en anden måde, ... men hvorfor er omkrystalliseringsblandingen så tyk og hvid???...
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hej min kære bror ... et spørgsmål ... hvorfor er min finger så mælkeagtig og fedtet ... burde krystallerne ikke dannes sådan ... jeg tror, der er noget galt? Del venligst med mig, hvis du vil have det endelige resultat privat ... og hvis jeg kan hjælpe dig med noget andet, vil jeg være glad ... det viser, at du er et godt menneske ... lad os tale privat, hvis du ønsker det. Jeg kan hjælpe dig mere og bedre. ... Jeg vil også samarbejde med dig med forløberen, hvis det stadig er nødvendigt.
 
Top