Question bedste sted at købe kokain i colombia

coca75

Don't buy from me
New Member
Joined
May 8, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
hej

hvor er det bedste sted i colombia for en person uden forbindelser at gå hen og få måske flere gram eller et par hundrede gram ren kokain til en god pris? (tænker mindre end 10 dollars pr. gram).
 

chicaloca

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 16, 2022
Messages
41
Reaction score
8
Points
8
Hvis du har brug for en kontaktperson, så fortæl mig om DM... taler du spansk????
 
View previous replies…

Joel214

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kan tilføje volumen til kokainchloridat for at lave crack?
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Jeg skal importere kokapasta (pasta base de coca) fra Colombia til Spanien, og jeg har brug for direkte kontakt med en landmand i Nariño, Cauca, Putumayo, Caqueta eller Huila.
Jeg har også brug for en person i Colombia, der kan skjule kokapastaen (pasta base de coca) godt, så den ikke bliver beslaglagt af det colombianske og spanske toldvæsen.
Jeg har også brug for en garanti for, at varerne når mine hænder, jeg betaler ikke på forhånd uden først at have verificeret, at det er en legitim sælger gennem forskellige personlige metoder.
gracias amigo!!!
 
View previous replies…

chicaloca

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 16, 2022
Messages
41
Reaction score
8
Points
8
Du behøver ikke at tage til Valle del Cauca, nogen vil gøre det for dig... ingen kan komme ind i Valle del Cauca uden særlig tilladelse fra de lokale... de har ikke elektricitet til alle... VELKOMMEN TIL DET FORPULEDE FJERNE VESTEN
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Hvad ville garantierne være for dig? For det spørgsmål er komplekst og nemt på samme tid.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Hvis personen har økonomisk kapacitet, hvis de kan hjælpes, hvis de har spørgsmål, de gerne vil vide, forklarer jeg dem gerne internt med specifikke og detaljerede spørgsmål om, hvad de ønsker, og jeg vil vejlede dem meget mere.
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Oxiderer colombianerne freebase først?
Eller går de bare fra coca base direkte til hcl?
Eller bruger de først kaliumpermanganat til at oxidere?

@auc @chicaloca
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
De bruger pergamante og producerer det selv
 

Joel214

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hvordan kan jeg give kokainchloridat volumen til crack-kokain
 
Top