Amfetaminsyntese fra P2NP via Al/Hg (video)

Sasha89

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Kan opskriften skaleres, f.eks. med 50 g P2NP: 60 g aluminiumsfolie, 500 ml IPA 250 GAA. Eller skal man beregne den specifikt for mængden af 50 g P2NP?

Kan man også bruge 70-80 % AA?
 

lazkalsai

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 11, 2022
Messages
16
Reaction score
10
Points
3
Kan jeg bruge kviksølvnitrat monohydrat, eller skal det være vandfrit, og kan nogen forklare mig, hvorfor nogle reagenser nogle gange skal være vandfri, og hvordan det påvirker syntesen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Reaktionen finder sted i nærvær af vand, der er ikke noget problem i dette
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Kan jeg rense amfetamin med kold acetone? Hvad er den korrekte måde at vaske det på?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Det kan man godt, men jeg synes, det er bedre med IPA.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hej, alle sammen,

Jeg er bare i chok!
Jeg sendte mit endelige produkt, som I så på billederne, til et narkolaboratorium, og de fortalte mig nu, at det har 0% amfetamin!!!!!
HVORDAN ER DET MULIGT??HVILKET ANDET PRODUKT KUNNE VÆRE???
NOGEN IDÉ OM, HVAD DER KUNNE SKE?
Jeg håber, at det er en fejl eller noget lignende, jeg vil sende freebasen og det endelige produkt til et analyselaboratorium og opdatere dig, men jeg er helt i chok i øjeblikket.
Tak skal du have.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63

Hvis jeg var dig, ville jeg nok også sende den P2NP, du startede med, til analyse ...
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Send os resultaterne af dine tests for at finde ud af, hvad der skete. Hvilke reagenser blev brugt og i hvilke forhold? Hvor har du købt reagenserne? Det ligner amfetamin på billedet, men det kan være en af dets analoger.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Spild amfetamin med acetone eller IPA i en Buechner- eller Schott-tragt under vakuum.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Dette er en meget enkel og almindelig syntese. Der kan opstå problemer, men de er nemme at løse. Skriv her, så hjælper vi.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Nu hvor amfetaminen er blevet tørret og renset med acetone, hvad er så det næste skridt, jeg skal tage, skal jeg sætte den i køleskabet, eller hvad skal jeg gøre?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Efter rengøring skal pulveret tørres grundigt for spor af opløsningsmidler og derefter pakkes i en vakuumpose og opbevares på et mørkt og tørt sted, du kan i køleskabet.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hej resultatet er 0% amfetamin, jeg brugte alle reagenser, da processen indikerer, at disse reagenser er pharma grade fra professionelle laboratorieleverandører om andel, jeg gjorde det med halvdelen af alle.
I går gentog jeg processen igen med en læge i kemiker, og han fortalte mig, at den endelige frie base er blandet med IPA af denne grund er lugten i dag vil blive tørret og sendt til laboratoriet igen.
Om laboratorieresultatet fortalte han mig, at der kunne være 2 mulige forklaringer:
1- P2NP kan lide at polymerisere, og måske er molekylet "fordoblet" og af denne grund i laboratorietesten ikke "opdaget"
2- Det endelige produkt kunne være den reagerede p2np selv.
Jeg vil opdatere så hurtigt som muligt.
Tak skal du have.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hejsa,

Dette laboratorium siger kun, om det er positivt eller ej i stoffer og renhed, er ikke detaljeret rapport om alt indhold. Tak skal du have.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Syren i videoen har en pH-værdi på 6 grader. Den syntese, jeg har, overskrider dette tal meget, omkring 9 eller 10 grader. Hvad er den korrekte måde at reducere syren på for at vende tilbage til den krævede grad på 6 grader pH, vel vidende at jeg er nybegynder inden for dette felt. Forklar venligst trinene på en lettere måde, tak
 
Top