- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
hvor er min ordre? jeg bestilte 100 g kokain, men modtog kun 98,5 g. jeg bestilte heroin fra valentino cartel og har stadig ikke modtaget det????? har sendt beskeder til ham på sessionen. gennem e-mails, intet svar!
- Reaction score
- 20
Vi burde lave en liste over alle de penge, han har svindlet for nu... Jeg er ked af det, bror.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 685
- Deals
- 65
@NoCutt har du måske et bevis fra kunden? Jeg tror på, hvad du siger, men et bevis ville hjælpe!
@HEISENBERG
@HEISENBERG
- Reaction score
- 685
- Deals
- 65
Det overrasker mig ikke. Aaron indrømmede over for mig, at han sælger oxycodon tilsat fentanyl.
- Reaction score
- 3
- By username81
-
11 Oct
Dette er faktisk super fucked up, jeg er glad for, at jeg aldrig bestilte fra ham
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 17
Hvad taler du om? Det er dig, der har skrevet begge sider af samtalen ... for det første, hvem ved sine fulde fem ville lægge alle disse oplysninger ud i de offentlige fora, så alle kan se dem?
Hvorfor er denne konto (disse konti) ikke udelukket fra siden endnu?
Du er for uvidende til at forstå, hvorfor en gennemsnitlig fyr kan spotte din svigagtige natur på lang afstand.
Hvorfor er denne konto (disse konti) ikke udelukket fra siden endnu?
Du er for uvidende til at forstå, hvorfor en gennemsnitlig fyr kan spotte din svigagtige natur på lang afstand.
- Reaction score
- 685
- Deals
- 65
Det indsendte skærmbillede er et skærmbillede fra en samtale mellem Cut og et af aarons ofre