- Reaction score
- 10
Jag har gjort experiment på winstar-råttor och i genomsnitt om vi jämför d-meth med l-meth, är D-meth överlägsen när det gäller aptitundertryckning och dopaminfrisättning. Men från en fettförlustpunkt har jag sett att råttorna tenderar att vara mycket mer aktiva och gå ner i vikt på en kortare tidsram med L-metamfetamin på grund av de ökade noradrelinnivåerna + deras lever var undantagna från alla typer av fett.
Överviktiga människor som har NAFLD skulle bli av med det på några veckor.
Till exempel konverterar l-selegin till l-metamfetamin, och många använder det för sin mao-b-hämning, men det konverterar till den mindre önskade stereoisomeren .
För "oneliners", vänligen svara inte: "LoL its bcs es ist scheiße" ♄, vänligen bry dig om att utarbeta och dela dina tankar.
Överviktiga människor som har NAFLD skulle bli av med det på några veckor.
- Så detta leder mig till frågan, varför människor tenderar att ogilla L-metamfetamin? Det beror på att IV l-meth är värre?
Till exempel konverterar l-selegin till l-metamfetamin, och många använder det för sin mao-b-hämning, men det konverterar till den mindre önskade stereoisomeren .
- Återigen, varför används inte d, l-metamfetamin mer? Är det för att d-metamfetamin producerar de flesta missbrukare? Vad är resonemanget bakom det?
För "oneliners", vänligen svara inte: "LoL its bcs es ist scheiße" ♄, vänligen bry dig om att utarbeta och dela dina tankar.