Question Var ska du inrätta ditt labb?

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Var tycker du att det är bra att ha sitt labb?
Jag har nyligen sett en annons om billig hyra för ett kontor i en kontorsbyggnad.
Tycker du att det är en bra idé att ha sitt labb i en kontorsbyggnad? Naturligtvis skulle jag inte producera droger medan andra var där men skulle producera på natten eller när alla andra människor är borta.
Vad tycker du om det?

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Du kan sätta upp den var som helst, generatorer arbetar. Du måste hantera en outhärdlig lukt.

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Ja, jag vet, jag vet. Jag tänkte köpa odlingstält för att odla gräs. Det borde filtrera bort alla lukter som skapas av syntesen. Alla skulle tycka att det var konstigt om det luktade isopropylalkohol eller aceton i en kontorsbyggnad.

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
IPA eller aceton borde vara det minsta av dina bekymmer.

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Det är bara ett exempel. Jag kommer inte att springa runt med ett kilo P2NP i en kontorsbyggnad när jag är hög på koks och visa det för alla. Jag skulle inte vara så dum. Jag använder inte ens droger och skulle bara producera när alla är ute ur byggnaden.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Ställ dig där du är bekväm ingen kommer någonsin att se dig använd bara det du behöver lägg bort det när du är klar ha sunt förnuft oh ja och aldrig någonsin någonsin nämna droger om du inte tycker om strukturen i ett fängelse som miljö eller tvingas göra saker för polisen som om någon fick reda på förmodligen inte skulle hitta dig vara en idealisk vän

För att sammanfatta bara den apparat du behöver inget mer rengör och lägg bort när du fortsätter använd bara de kemikalier du behöver och bara i de mängder som krävs och sedan beroende på om du gillar analsex berätta för människor om din prestation eller håll munnen stängd

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Jag blev lite besviken över att se en länk här från den andra tråden om laboratorieplatser, som om man hade det slutgiltiga svaret, bara för att hitta detta. Vänligen ta inte detta som en personlig attack, men jag hoppas att min kombination av ton, sarkasm och perspektiv driver min poäng hem för alla intresserade. Som ett svar på inläggen: Jag är bekväm i mitt sovrum. Det gör det inte till en idealisk plats att sätta upp ett labb. Det är förmodligen en dålig idé att börja med att ha ett "läkemedelslaboratorium" inställt eller fungera på en hyresfastighet, eftersom du inte är ägare och inte den enda personen med en nyckel, i en kommersiell anläggning också? Tja, det är OK antar jag ... så länge det är efter timmar och du såg till att du är bekväm. Ja, faktiskt, bli RIKTIGT bekväm när du riskerar ditt liv och din frihet. Ta på dig din pyjamas, känn dig som hemma. Jag förstår att du med bekväm menar i princip bara självförtroendet att fungera i vilken kapacitet du än kan motivera som "säker". Jag skulle dock inte underhålla det ett dugg, eftersom detta verkligen bara kan leda till självbelåtenhet.
.
Vad är det man säger om självbelåtenhet? (Jag glömmer, men...) Lura aldrig in dig själv i en falsk känsla av säkerhet, men bli inte heller gråhårig av att oroa dig för det. "Jag är inte hög på kokain och springer runt i byggnaden och luktar eter med ett kilo metylamin, pratar med alla som ändå inte är där, så 'allt är bra'.'" Försök att spela rollen som den du säger att du är och vad du än förväntas göra, och försök att inte se ut som om du skulle kunna vara en paranoid, osäker och instabil illegal drogtillverkare som på ett misstänkt sätt försöker dölja sina handlingar. Behandla varje tillagning som om domaren, juryn och bödeln är på väg för att göra en hälsokontroll på dig så snart du får ut din råa produkt med en militaristisk initiativanda. Börja bryta ner och städa upp före eller under omkristalliseringen, om det alls är möjligt, till exempel.

I motsats till vad många tror är fängelser och straffanstalter inte fulla av homosexuella våldtäktsmän eller informatörer. Säkert finns det många fler än vad som kan bekräftas. Jag har haft nöjet att besöka några av dessa underbara institutioner. Jag vet inte var eller hur alla andra gillar att sitta av sin tid, var och en sin egen, jag skulle hellre lämnas utanför den ekvationen. Kanske Hollywood är skyldigt till stereotypen. Både sodomi och kommunikation/kompromiss med auktoritet, på alla nivåer, är typiskt universellt och öppet undviks. Även de "OK" fängelsevakterna gillar inte tjallare, som vakterna själva får höra om också. Jag föredrar att läsa och träna själv, schack är också coolt. Förlust av frihet till följd av att man blir påkommen med att göra något som man inte får kommer med territoriet, även om det inte behöver vara så och vi försöker som fan. Vid någon tidpunkt bör det vara förväntat och planerat för, även om det undviks till ibland höga kostnader.

Mitt råd: sparka den största killen i röven första dagen, eller bli någons bitch..... erm, jag menar... Respektera alla men försök att inte skaffa vänner. Gå inte med i några gäng. Håll dig till "ditt eget folk". Spela inte eller bli hög. Håll din skit för dig själv. Om du är en solid kille och sköter dina affärer och vet när du ska STFU, borde du inte ha något att oroa dig för. Troligtvis kommer ingen att tvinga något på dig, polis eller bedrägeri, om du inte bjuder in det. Om du tror att du kommer att bryta mot lagen och att ingenting någonsin kommer att gå fruktansvärt fel, är du vanföreställning. Ditt eget blod kan övertygas om att sälja dig nerför floden, "för ditt eget bästa." ... "För att hindra dig från att skada dig själv eller andra." Faktum är att lösa läppar sänker fartyg.

Slutsatsen, som de gamla timmarna sa till mig, "om du inte kan göra tiden så gör inte brottet." Om du vill gå upp, förbereda dig för konsekvenserna och att hantera dem, ENA. Jag lovar dig att folk kommer att lyssna och säga "det var ju tråkigt", men i slutändan är det ingen som bryr sig ett skit om hur otur du hade och hur det gick. De smarta bina köper inte snurrande fälgar och dekaler till sin helt nya Escalade med sin första sedelbunt. De sparar dem för en regnig dag, när de behöver en advokat och borgen och alla överraskande har vänt ryggen till. Jag ber om ursäkt för alla upplevda kränkningar. Jag menar inget illa, jag vill bara hjälpa till. Jag ber också om ursäkt för den enorma avvikelsen till fängelseämnet, men jag har inte sett mycket råd från någon på detta forum med någon verklig insikt eller erfarenhet om vad man ska göra när livet blir SNAFU'd. Vi kommer inte alla att göra det till mållinjen i ett stycke, om alls. Statistiskt sett kommer många av oss att slå in i en vägg vid en eller annan tidpunkt på den här vägen. Jag hoppas få se BB-besättningen flyga ovanför radarn. Jag önskar er alla lycka till och framgång och många fruktbara kockar! Ledsen också, för denna tome av ett inlägg.
--- Med kärlek och respekt. o7

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Jag är inte arg på dig kompis allt du säger är sant det finns plats du kan sätta en det finns sätt att göra det rätt men du kommer att fastna eller den lokala affärsmannen kommer att f*** dig upp eller du kommer att sluta arbeta för dem detta händer utpressning kommer att hända så snart du blir populär särskilt om du har en svår att hitta populär förening kommer dina dagar att numreras snabbt även om du inte berättar för någon och människor som ber om en plats att sätta ett laboratorium bör få det svar som jag gav i min ödmjuka åsikt det är inte exakt rätt svar för alla men det är definitivt rätt svar för någon som frågar var ska jag sätta ett droglaboratorium. Det kan finnas ett argument att han kanske bara är nyfiken gör forskning på en bok vill lägga ett droglaboratorium där han har mer pengar än förnuft. Tro mig, jag ser inte dessa saker eftersom jag bryr mig om faktiska människor och jag är säker på att jag inte bara försöker hjälpa. Jag skulle jämföra detta med människor som ljög om de doser de tog och försökte skryta med att säga att han skrev doser och hur allt blev bra och jag trodde aldrig att människor faktiskt skulle ta det som verklighet och ta 250 mg Etizolamm. Är lagrade linjer av NBOMe-föreningar väl jag känner mig dåliga människor som hamnar på sjukhuset prata med polisen slutar få saker förbjudna att ha samhället ser ut som ett gäng f****** huliganer det är allas ansvar att inte uppmuntra förstörelsen av ett samhälle. Jag har aldrig känt mig äldre i mitt liv än att skriva en tillbaka på min dag jag bryr mig om denna plats komma bort från min gräsmatta uttalande

Last edited:

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Mitt råd: sparka den största killen i röven första dagen, eller bli någons bitch..... erm, jag menar... Respektera alla men försök att inte skaffa vänner. Gå inte med i några gäng. Håll dig till "ditt eget folk". Spela inte eller bli hög. Håll din skit för dig själv. Om du är en solid kille och sköter dina affärer och vet när du ska STFU, borde du inte ha något att oroa dig för. Troligtvis kommer ingen att tvinga något på dig, polis eller bedrägeri, om du inte bjuder in det. Om du tror att du kommer att bryta mot lagen och att ingenting någonsin kommer att gå fruktansvärt fel, är du vanföreställning. Ditt eget blod kan övertygas om att sälja dig nerför floden, "för ditt eget bästa." ... "För att hindra dig från att skada dig själv eller andra." Faktum är att lösa läppar sänker fartyg.

...kommer att göra det. Håll käften, ta itu med ditt eget folk och var inte en idiot. Bete dig normalt.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Och nej jag tar anstöt av din projektion av att tro att du vet något om det livsförändrande råd du ger var ett sådant förtroende det är en störande hörsel du ger råd baserat på absolut ingen verklig värld någonting jag kunde vara vem som helst jag kunde göra allt upp jag kunde vara ett chattprogram men vad jag inte gör är att uppmuntra människor att göra dumma saker på högsta möjliga skala bara tänka på det man

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Jag är mer förvirrad än jag var förut. Vem i helvete pratar du med? Mig? Nån annan?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Jag är ledsen att du känner så @testint - jag tror att han talar till mig @Kanalratte556
Jag tror dock inte att jag har gjort de saker som du anklagar mig för. Absolut inte avsiktligt. Läs om vad du sa och "tänk bara på det, man
Jag kallade avsiktligt inte någon vid namn, eller ut ur deras namn för den delen, så ... var inte så känslig, snälla. Vi är alla här och kommunicerar med avsikten att hjälpa och lära med och av varandra (hoppas jag).

Livsförändrande råd? Med sådant självförtroende och -absolut- ingen verklig värld ....anything.... ? Har jag uppmuntrat någon att göra dumma saker i stor skala? Tänka på vad, exakt? Mitt råd var och är helt enkelt: det är inte en smart idé att någonsin bli bekväm när man begår brott - det är så annars framgångsrika brottslingar vanligtvis blir fångade. Ta inte risker som du inte kan hantera konsekvenserna av. Ha pengar sparade i händelse av nämnda konsekvenser. Använd kanske inte en offentlig plats för hemlig drogtillverkning. Försök att inte komma för nära de så kallade sodomiterna och polisslavarna om du hamnar i fängelse.

"Mitt råd: sparka den största killen i röven första dagen, eller bli någons bitch..... erm, jag menar..." -- var menat som lite humor för att försöka avväpna eventuella upplevda brott. @testint Ditt råd verkar bara vara att "välja en plats där du är bekväm och hålla tyst om du inte gillar fängelse sex". Förlåt mig för att jag spelar "djävulens advokat" på dina punkter och lägger till mina två cent till hela saken. Man ska aldrig någonsin anta att något är garanterat säkert eller att man vet allt, det är allt jag försöker säga. Jag vet att jag inte vet allt, jag försöker inte agera eller låta som om jag gör det. ....Jag vet dock vad jag vet. Ingen kan ta bort det och jag kommer att predika det till mitt sista andetag om det behövs.

Ta det jag sa för vad det är värt, min vän. Vilket inte borde vara värt ett skit. När allt kommer omkring är jag säkert en ingen, från internet, som gör saker när jag går vidare, jag kan till och med vara AI. Så du behöver inte bli förolämpad. Detta var inte menat som en attack eller ett argument, bara förslag och kritik. För all del, GÖR VAD DU VILL. Jag talade mest om idén att ta risker och vara beredd på konsekvenserna ... bara VAR ANSVARIG för dina handlingar, viktigast av allt, för dig själv.

Så långt som "asbolutely ... någon verklig värld ... INGET", i brist på ett bättre ord. Jag nämnde att jag faktiskt har varit på dessa platser, mer än ett par gånger på ett par platser, under längre perioder. Som jag sa, inte alla besökare slutar vara avföringspidgeoner med mjuka butthål. Det är något som händer, men det är inte heller svårt att undvika hela den röran om man vill undvika den. Jag skulle inte försöka tala om för någon hur de ska leva sitt liv, i eller utanför fängelset, jag tror att mina råd om hur man avtjänar sitt straff (om man måste) utan allt extra skitsnack är en bra plats att börja på för den som försöker göra just det. Låt inte det jag sa hålla någon av er tillbaka från äran. Gör dig, mannen. Bina allt du kan bina. Bee safe <3

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Tack jag behövde det verkligen att ha gjort saker själv och veta hur långt borta den verkliga saken i brist på en bättre trem är från det verkliga livet skit som jag har upplevt gör mig lite jaded 8 bör sluta och komma ihåg allt är inte som vad jag har upplevt tack för ditt svar