G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 Sep 8, 2023 #1 Är det någon som vet vad det här är? Det smakar lite sött. Attachments I3SuGmFLzt.jpg 7.1 MB · Views: 260 TJmkf7jyFw.jpg 4.3 MB · Views: 77
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 25 Points 8 08 Sep #2 Har du gjort det, köpt det eller hittat det? Är det droger, godis eller marmor? Jag behöver mer information Upvote 0 Downvote
Har du gjort det, köpt det eller hittat det? Är det droger, godis eller marmor? Jag behöver mer information
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #3 Jag köpte den, och när du snortar det är det som bara håller dig vaken inte helt hög, sökte den online och det ser ut som 4cmc Upvote 0 Downvote
Jag köpte den, och när du snortar det är det som bara håller dig vaken inte helt hög, sökte den online och det ser ut som 4cmc
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #4 Och pulvret när du krossar det ser ut som 3cmc och 3mmc, och när jag krossar det i små bitar ändrar det färg, det är transparent inte gulaktigt Upvote 0 Downvote
Och pulvret när du krossar det ser ut som 3cmc och 3mmc, och när jag krossar det i små bitar ändrar det färg, det är transparent inte gulaktigt
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 25 Points 8 08 Sep #5 Verkar som en medelmåttig katinon. Det skulle vara min gissning också. Vad köpte du det som? Det vill säga vad var det tänkt att vara? Upvote 0 Downvote
Verkar som en medelmåttig katinon. Det skulle vara min gissning också. Vad köpte du det som? Det vill säga vad var det tänkt att vara?
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #6 Det skulle vara 3cmc, men hur är det med den söta smaken? Kan du berätta för mig om det är normalt? Upvote 0 Downvote
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 25 Points 8 08 Sep #7 Jag är ledsen, men jag är inte säker. Jag tittade runt lite på nätet och någon sa det här: rage3c: Mina två cent: 3cmc är salt, 3mmc är det inte.3cmc är klart, 3mmc är det inte. VapinLyf: Du kan smaka klor med 3-cmc. Om du någonsin gjorde ketamin direkt efter att du kan märka att de båda delar en gemensam smak. Jag hittade inget omnämnande av att det var sött. Upvote 0 Downvote
Jag är ledsen, men jag är inte säker. Jag tittade runt lite på nätet och någon sa det här: rage3c: Mina två cent: 3cmc är salt, 3mmc är det inte.3cmc är klart, 3mmc är det inte. VapinLyf: Du kan smaka klor med 3-cmc. Om du någonsin gjorde ketamin direkt efter att du kan märka att de båda delar en gemensam smak. Jag hittade inget omnämnande av att det var sött.