Du erbjöd "constant supply" som ett alternativ, men (och det kan vara jag som är petig med ordvalen) den lämpligaste formuleringen borde vara "consistent supply", eftersom det antyder en enhetlig tillgänglighet och kvalitet.
När det gäller "annat" anser jag att man, så länge det håller sig inom lagens gränser, bör prioritera så mycket tillsyn som möjligt av både leverantörer och kunder. Detta berördes av ett antal andra respondenter. Referenser/någon som går i god för något är bra, men en videokvalificering (t.ex. användarnamn och datum nedskrivet tillsammans med en fras som begärts av en administratör visas i ett videoklipp där den sökande använder sitt/sina valda läkemedel. På leverantörssidan, en policy med nolltolerans för falska/felaktiga produktbeskrivningar. Vidare, även om detta sannolikt är mycket beroende av den specifika leverantören, ett sätt att beställa vissa artiklar i stora kvantiteter, snarare än multiplikatorer av erbjudanden i små kvantiteter.
En annan "annan" för mig är inkludering av ytterligare kontrollerade leverantörer i USA, helst med potential för regionaliserad representation. Dessutom skulle jag vilja se aktuella laboratorietestresultat (GCMS) för de produkter som erbjuds av alla leverantörer.
Slutligen, och detta är sannolikt redan publicerat någonstans även om jag ännu inte har hittat det, en lista över krav som en användare måste uppfylla för att kunna övervägas för tillstånd att bli leverantör.
Det sista jag ska säga är en åsikt och det är detta: Jag har en enorm respekt för den här webbplatsen och de principer som den grundades på. Kan några enkla saker justeras för att förbättra kundupplevelsen? Visst. Enbart införandet av en tredje part som håller transaktionsbetalning i spärr tills mottagandet av och tillfredsställelse med det levererade materialet är enastående. Fortsätt med det utmärkta arbetet! Fortsätt sträva efter att förbättra och ge kundkretsen möjlighet att påverka positiva förändringar. Det ni gör är imponerande, och det ska bli spännande att se vad framtiden har att erbjuda!