Jag växte upp i en kriminell värld och fortsatte senare med högre utbildning och jag försöker fortfarande, men ärligt talat önskar jag att jag skulle ha valt en annan väg tidigt, men det är inte alltid lätt när man kommer upp på ett visst sätt. I den här världen finns det många kemister, några bra, de flesta dåliga verkar det. Många bryr sig inte om människor bara vinster och människor dör varje dag på grund av det. Den här världen skulle kunna behöva fler människor med förståelse för biologi, vilket är ett brett spektrum av möjligheter, men jag skulle tro att en bättre förståelse för USA och hur de olika ämnen vi använder/tillverkar etc. kommer att fungera kanske skulle kunna ge lite vägledning till de kemister som faktiskt bryr sig om de människor de säljer till. Jag är inte säker på att vi har kommit fram till en bra säker drog som vi kan använda, bli höga på och inte bli sjuka och eller potentiellt dö när vi kommer ner eller blandar med något annat, etc. Det skulle vara den bästa idén jag kunde föreställa mig. Är det möjligt? Kanske inte, men vem är faktiskt där ute och försöker se om det är det? Big pharma är verkligen inte annorlunda än en bra Meth-tillverkare. Lustigt nog bryr sig förmodligen fler meth-tillverkare om människor än läkemedelsföretag. Sedan finns det de som jag kallar lite pharma. Falska pillertillverkare, de flesta som inte verkar kunna räkna ut hur man konsekvent gör en bra produkt. Om du ska göra det, gör det rätt. Pressade piller skulle vara bra om de gjordes på samma sätt varje gång med samma ingredienser av samma "kemist." Föreställ dig försäljningen och kundavkastningen om så var fallet. Nu är jag ranting ...