Question Vad är din åsikt om opioider?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Bör opioidförsäljningar tas bort från den svarta marknaden och endast lämnas för medicinsk användning?
Är heroin, fentanyl och andra opioider att betrakta som eländiga och dödliga droger?
Bör kartellerna komma överens om att stoppa tillverkningen av opioider?

HHH

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
32
HaHaHaHa//
Lol LOL Lol Lol...

Som Al Capone sa
Inget personligt, bara BUSINESS!)

Ingen kommer att vägra att sälja droger!
Och alla stater kontrollerar dem bara för att ha ett monopol!

Men som alkohol!)
Tobak
Botemedel mot förkylningar!)))
Allergimedicin....

Tänk på det här ämnet!
Lita inte på TV!
Se dig omkring!

Varför är det möjligt och till och med nödvändigt?
ge autonasi till en katt, hund, ko....
För mänsklighetens skull!....medkänsla...

Men en person kommer att behandlas för cancer till den sista dollarn!
Så länge han eller hans familjemedlemmar har sjukförsäkring och deras personliga kapital,

Och en sjuk person som inte har något hopp om att bli frisk kommer att lida... Även om han med varje fiber i sin själ vill få en dödlig injektion och inte belasta sina släktingar!

Fråga dig själv, varför är det så här!?
Och leta efter svaret, inte i djupet av läkarens svarta själ, utan i bankirens bankkonto

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Så jag tycker att mycket ansvar bör läggas på slutanvändaren. De måste känna till sina gränser och inse när saker och ting håller på att gå överstyr. De bör testa sina droger och känna till lämpliga doser. Det här är grundläggande droganvändning för vuxna.

Leverantörer bör vara säkra på att deras produkter inte är korskontaminerade och att produkterna listas som exakt vad de är. Om du säljer något som fent måste du dosera på lämpligt sätt och kan till och med lägga doseringsinstruktioner i listan. Köparen bör vara fullt informerad om vad de får.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
opioider är inte ett problem de kan vara mycket effektiva mediciner som gör skillnaden mellan ett fungerande och dysfunktionellt liv .
Det federala tillslaget mot opioider har inte lyckats lösa överdosproblemet - det har faktiskt gjort det värre .
Och entanyl och nitazin efterliknar bara effekten av opium och heroin .
medicinsk fentanyl är 100 gånger starkare än morfin och den underjordiska tillverkade är 1000 gånger starkare, och det är dödligt, så det bör lämnas strikt för medicinska ändamål

Last edited:

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
gå till morfinklinik de kommer att ge 100x200mg piller, göra en extraktion, förbereda basen med kalk och återflöde med GAA, sedan neutralisera rektion till ph 10-11 och låt oili skiktet härda av, och whoalq du fick starkare analog sedan heroin

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Efter att ha använt och hanterat opioider i 25 år tycker jag att vad som är lämpligt varierar från person till person. Vissa människor kan fungera och använda dagligen utan negativa biverkningar (förutom eventuella hälsoproblem så småningom som i mitt fall) andra spinner ur kontroll och hamnar i fängelse, på gatorna som går till en klinik dagligen eller död. Tillslaget har verkligen gjort frågan om överdosering värre. Jag känner människor som har fått mindre eller ingen smärtstillande medicin efter många år av läkarordinerad smärtbehandling och som har legitima smärtor. De betalar nu en löjlig summa varje månad för sina mediciner och riskerar att köpa ett fent pressat piller. Varje situation är annorlunda. Jag vet att de människor som har kontroll över "opioidkrisen" och de som bestämmer vad som kan och inte kan skrivas ut och i vilken mängd orsakar mer skada än nytta. För dem som säljer fent eller till och med icke fent pressade mediciner, om du ska göra det, anställa en kemist eller lära dig det själv och gör det rätt. Om ett piller är falskt varför få det att se ut som ett som inte är det om du inte tänker komma över på någon. Om du trycker på piller gör ditt eget jävla varumärke eller märke och sluta få det att se ut som en oxy 30 när det inte är det. Det gör det svårt för människor med riktiga piller att sälja dem, och för köpare att lita på dig när de vill ha något riktigt. Det är det som får mig mest. Vad är poängen? Här är en oxy för dig, men det är inte riktigt oxy... Varför få det att se ut som en? Varför kalla det oxikodon när det uppenbarligen inte är det?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jag tycker att marknaderna borde anta detta!!! Det är en utmärkt idé för alla pressade läkemedel. Jag undrar hur pressar skulle kunna upptäckas om någon försökte pressa förfalskningar?