- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 18
Hej killar. Jag försöker för närvarande köpa några prekursorer från ALIBABA. Erfarenheten är vild och skrämmande. Jag har haft så många meddelanden från säljare som skickar mig RFQ: er med olika priserbjudanden.
Det som är mest alarmerande är att några av säljarna är så inkompetenta, de vet inte vilka kemikalier jag begärde genom att kontrollera CAS # men de kommer att vara snabba att skriva mig med ett priserbjudande, och efter att jag avfyrade dem med logiska frågor är det då jag börjar se några röda flaggor.
Vissa leverantörer lät pålitliga, men som ordspråket säger få dåliga ägg förstöra partiet. Jag har redan beställt men min betrodda leverantör har inte min huvudprekursor.
Har någon någonsin haft någon dålig erfarenhet av att köpa från Alibaba?
Vänligen dela din erfarenhet eller pålitlig kontakt.
Det som är mest alarmerande är att några av säljarna är så inkompetenta, de vet inte vilka kemikalier jag begärde genom att kontrollera CAS # men de kommer att vara snabba att skriva mig med ett priserbjudande, och efter att jag avfyrade dem med logiska frågor är det då jag börjar se några röda flaggor.
Vissa leverantörer lät pålitliga, men som ordspråket säger få dåliga ägg förstöra partiet. Jag har redan beställt men min betrodda leverantör har inte min huvudprekursor.
Har någon någonsin haft någon dålig erfarenhet av att köpa från Alibaba?
Vänligen dela din erfarenhet eller pålitlig kontakt.