Question valerfenon

general

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
18
kan någon rekommendera en leverantör, kanske i USA för mig snälla, tack!

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Jag rekommenderar starkt att du gör det själv via Friedel-Crafts acylering av bensen med valeroylklorid och vattenfri AlCl3 ... det kommer att lära dig mycket (du måste tyvärr vac-destillera) ... Jag är säker på att du kommer att hitta din källa till den önskade föreningen men se upp för den bromerade mellanprodukten som är en hemsk lachrimator (som vapenkvalitet) ... Lycka till!

general

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
18
Åh min, tack för snabbt svar. nu är jag rädd. det är inget fel med att bli undervisad, men jag är lite överbelastad på kemin bakom vad jag vill syntetisera; det är att få valerfenonen i sitt fullständiga tillstånd. i princip just nu vet jag väldigt väldigt lite.låt mig fråga dig detta, hur skulle man veta att han håller på att få en bromerad mellanprodukt? är det särskilt för vissa säljare av det? jag kan vara över mitt huvud på detta, men jag ger inte upp riktigt någonting. ok ögonirriterande jag förstår det nu, men jag är lite förlorad på mellanordets användning, kan du snälla elborate.thanku.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
det är mycket mycket bättre att köpa de redan halogenerade grejerna och flytta dem snabbt i en reaktor som du tätar väl och sedan reagera med amin enligt en metod du är förtjust i (det finns många att välja mellan)