Looking for a vendor Valentino Kartell

Patron

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hej, kan jag lita på Valentino Cartel? Om jag kommer att köpa 1 kg kokain?
Någon köptes från honom stor mängd?

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Hallå där!
Innan du beställer 1KG kan du köpa en mindre mängd av oss för att bevisa vår kvalitet och legitimitet. Härifrån och framåt kan du arbeta dig upp;)
Till skillnad från dessa andra giriga / scammy leverantörer på detta forum och på andra håll, har vi inte en "MOQ" eftersom det är helt irrationellt eftersom ingen skulle överlämna den typen av pengar till en anomynous person på internet:ROFLMAO:

För att se några recensioner från mina vanliga kunder, gå på min grupp och se själv:

[GROUP=73][/GROUP]

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
i forumet är det bättre att ange BB-koden för din community i stället för länken till gruppen
SGSbgqFDtd

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Om du vill köpa dessa kvantiteter är det bästa som kan hända dig att paketet inte kommer fram
Om du vet hur du ska ta emot den här produkten utan att vara i fara
Om du gör betalningen med bbescrow skickar den dig beställningen och när du har den med dig kan du slutföra affären.

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
@Patron Jag håller helt med om vad alla andra säger här. När du är redo, låt mig veta!

MadRabbit

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
sir vad du än beställer kommer du att få som han sa beställ mindre mängd först

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Aaron Stevens är en con man en mycket bra con man som är riktiga namnet är Aaron Rodgers förresten och bor i norra Kalifornien rippa människor med en stor rund Belly skratt. Här ute kallar de dem den rosa maffian, därav Valentino Cartel. Valentino designern. En av de mest produktiva bedragarna du någonsin kommer att se, väldigt snygg. Jag skulle undvika alla konton som till och med är avlägset kopplade till denna skräp som i slutändan kommer han att få dig och det kommer att vara det, inga mer pengar.