A Anubis Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 24, 2022 Messages 8 Reaction score 5 Points 3 Jun 19, 2023 #1 Hej Jag har 100 ml ren farmaceutisk epinefrin, jag vill använda dem som start. Enligt din åsikt, vad är den bästa användningen av det?
Hej Jag har 100 ml ren farmaceutisk epinefrin, jag vill använda dem som start. Enligt din åsikt, vad är den bästa användningen av det?
D Djdrama Don't buy from me Resident Joined Mar 28, 2023 Messages 25 Reaction score 6 Points 3 19 Jun #2 Björkreduktion av efedrin till metamfetaminhydroklorid. Du behöver litiumremsor och flytande ammoniak för reaktionen. Dr.Mirakulix Don't buy from me Resident Joined May 14, 2023 Messages 25 Reaction score 19 Points 18 By Dr.Mirakulix 19 Jun #3 Epinefrin = adrenalin =/= Efedrin, tyvärr Det finns inte mycket rekreationsvärde för det, du kan använda det vid en allergisk chock eller hjärtsvikt. Oxidation till adrenokrom kan vara möjlig, även om jag tvivlar på att detta har något mer värde än själva epinefrinet. Upvote 0 Downvote
Björkreduktion av efedrin till metamfetaminhydroklorid. Du behöver litiumremsor och flytande ammoniak för reaktionen.
Dr.Mirakulix Don't buy from me Resident Joined May 14, 2023 Messages 25 Reaction score 19 Points 18 By Dr.Mirakulix 19 Jun #3 Epinefrin = adrenalin =/= Efedrin, tyvärr Det finns inte mycket rekreationsvärde för det, du kan använda det vid en allergisk chock eller hjärtsvikt. Oxidation till adrenokrom kan vara möjlig, även om jag tvivlar på att detta har något mer värde än själva epinefrinet.
Epinefrin = adrenalin =/= Efedrin, tyvärr Det finns inte mycket rekreationsvärde för det, du kan använda det vid en allergisk chock eller hjärtsvikt. Oxidation till adrenokrom kan vara möjlig, även om jag tvivlar på att detta har något mer värde än själva epinefrinet.
D Djdrama Don't buy from me Resident Joined Mar 28, 2023 Messages 25 Reaction score 6 Points 3 19 Jun #4 Ok Upvote 0 Downvote
A Anubis Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 24, 2022 Messages 8 Reaction score 5 Points 3 20 Jun #5 Så det är inte värdefullt att använda det som start för andra kemikalier? Upvote 0 Downvote