Testosteronpropionat (AAS) (STEROIDER)

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Ämnet testpropionat. Vanligtvis doseras denna förening vanligtvis till 100 mg per ml. Nu för att förklara detta homrone vi först måste erkänna den största skillnaden i denna förening är ester, de flesta av dessa steroider har en ester fästa vid hormonet ester är tiden frisättning av hormonet i kroppen. Test propionat har en tre dagars halveringstid så i princip med i 24 timmar kommer du att börja ha hormonet fästa vid dina receptorer, nu test prop har en liten bit av en post injektion smärta ingenting som är dibilitating, kommer det att kännas som en bee sting för 48 timmar men det är också hur du kommer att veta att det syntetiserades korrekt och att steroid är verklig. Test prop används främst för en snabb front belastning medan du väntar på andra steroider att sparka in, är det också används med en hel del sport idrottare som testas på grund av den korta halveringstiden. Nu är den andra bra saken med testprop den minsta vattenretentionen som du kommer att få. ibland med längre estersteroid, särskilt med testcyp, test enth och vissa nelderoner som deca och dbol. ill komma in i det i ett annat avsnitt, i slutsats test prop är ett bra alternativ för peopl känsliga för vattenretention och för personer som testar för steroider, de bästa doserna för denna steroid är 300 mg till 1000 mg du kan gå högre om du vill. Du kommer inte att behöva oroa dig för östrogen biverkningar ethier betyder gyno och låg libido kommer inte att vara ett bekymmer med denna form av test. Nästa ämne decca durobolin.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hej, tack för inlägget. Jag rekommenderar att du använder fullständiga namn på läkemedel för att få en bättre läsbarhet. Många människor vet inte vad som är test cyp eller test enth och så en. Du kan också lägga till någon intressebild för att göra ditt inlägg mer attraktivt och informativt.
 

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Tack för informationen. Jag ska brygga här om några dagar kommer att lägga upp bilder och ect för att visa processer. tack igen för hjälpen och stödja min tråd.
 
Top