Syntes av JWH-018 (liknar UR-144-syntesen)

Status
Not open for further replies.

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Reagenser:
Tbab
Natriumhydroxid
Amylbromid
Naftoylindol
vatten
Isopropynol (isopropylalkohol)

Syntes:
1.Häll i kolven 32 gram natriumhydroxid och häll 100 ml vatten och blanda tills det är upplöst.
2. fyll i kolven 50 gram naftoylindol.
3.Tillsätt 10 gram tbab i kolven.
4.Tillsätt 46 gram amylbromid.
5.Rör om din reaktionsblandning mycket väl.
6.Ställ in lösningen för att värma upp ca 120 * C och placera teflonmagneten i kolven och sätt på omrörningsläget på värmeplattan.
7. när blandningen har 2 lager, tar vi bort från värmen och tillsätter 1 liter vatten för rengöring (uppmärksamhet använd inte kallt vatten, endast rumstemperatur tillåtet), blanda tills det kommer att rengöra toppskiktet, häll nu i bägare.
8. samla toppskiktet med spruta och häll toppskiktet med spruta.
9.Vänta på att oljan kristalliserar ca 5-7 timmar.
10. efter kristallisering tillsätt i bägare 100 ml isopropynol och värm ca 85 * C och blanda för att lösa upp kristalliserad olja.
11.Efter upplösning ungefär i nästa 6 timmar kommer kristaller att vara synliga, pressa ut dem genom vakuumfiltrering.
12. tvätta kristaller med isopropynol.
13.Placera kristaller i skålen.
14. vänta tills det kommer att torka.
15.Produkten är klar.

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,872
Deals
1
Har du bestämt dig för att upprepa det här inlägget utan förklaringar och korrekta namn?

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Higghs bosson sa att du kan använda denna reaktion för andra cannabinoider inklusive JWH-018.

SynthethicADHD

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Hej snabb fråga denna JWH 018 använder amylbromid Jag har inte sett någon annan syntes inkludera det när det gäller JWH. Är denna syntes lättare med amylbromid.

vilken utrustning behöver jag? Är det fortfarande satsreaktor, roterande förångare och nutsche-filter som huvudutrustning?

är detta ett småskaligt recept eller stort. Vad är det maximala jag kan producera realistiskt

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,872
Deals
1
Hej, han upprepade redan beskrivet ämne. Du kan läsa all information där (se min kommentar ovan) och ställa dina frågor där.

Status
Not open for further replies.