Question *FÖRSLAG* Tipsburk?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Efter min senaste avgifter debacle och verkligen bara för en hel del hjälp jag redan har fått jag tror att det skulle vara mycket trevligt att kunna klicka på en ruta på en persons profil och bara skicka ett tips, det kan generera en temp btc adress som plånboken gör?

Slutsatsen är att jag skulle vilja ha ett enkelt sätt att bara kasta några dollar på någon utan att de behöver bekräfta eller göra någonting. Jag kan räkna fyra medlemmar från toppen av mitt huvud som är skyldiga lite mynt.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Detta brukade vara supervanligt på marknaderna redan på 20-talet. Det verkar ha gått förlorat. LE spårade OxyMonster från Dream Market på grund av en tipsburk som han tog ut. Var försiktig med dina medel alla

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Alltid något dumt som får dig att förstå

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Mycket sant, men för att vara rättvis var blockchain-spårning fortfarande ganska ny. Det är problemet jag ser med bitcoin. Din transaktion är för alltid publicerad på Bitcoin-blockkedjan

View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Har du använt / föreslagit WasabiWallet? det Coinjoins din btc och ger en procentsats på dina fondernas anonymitet, jag har använt det tillsammans med att blanda pengar mellan plånböcker innan jag gör inköp känns "ganska" säkert men ja det finns ALLTID ett pappersspår. Frågan blir "hur hårt är de villiga att slipa för detaljer? Sammantaget (såvida jag inte har den värsta jävla turen) har jag känt mig ganska säker med den här metoden

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jag har inte använt det men jag kommer definitivt att kolla in det. Tack för att du delar med dig!

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
PS Jag fick just reda på att det är förbjudet/olagligt att använda överhuvudtaget i USA så du VET att det måste vara bra ;)

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Kan du fortfarande använda den trots tor?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Jag tror att det är så här det fungerar
Dokumentation

Låt mig veta om du upptäcker att det inte gör det